BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> تنها کاندیدای ریاست هیات قایقرانی مازندران به ساحل اعتماد نرسید! | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۹۵۴۸
با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، انتخابات هیات قایقرانی استان مازندران برگزار شد
۰
plusresetminus
تنها کاندیدای ریاست هیات قایقرانی مازندران به ساحل اعتماد نرسید!
به گزارش بلاغ؛ مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان مازندران با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی بعنوان رئیس مجمع و حسن شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی بعنوان نائب رئیس مجمع در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و اسدالله اتابکی با کسب ۷ رای از ۱۶ رای ماخوذه نتوانست رای اعتماد مجمع را کسب کند.

بدین ترتیب پورهاشمی سرپرست سابق هیات قایقرانی مازندران، تا برگزاری انتخابات بعدی بعنوان سرپرست این هیات باقی ماند.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این مجمع با بیان ظرفیت های ورزش مازندران گفت : همدلی شرق و غرب مازندران در توسعه ورزش قایقرانی مازندران تاثیرگذار است و می توان با همکاری و تلاش جایگاه قایقرانی را در این استان ارتقا داد.

وی با اشاره به برنامه های این فدراسیون در رده های سنی و زیرساخت های قایقرانی گفت : بسیاری از این برنامه ریزی ها در سالهای آینده خود را نشان خواهد داد و همین جوانانی که امروز روی آنها سرمایه گذاری می شود سالهای آینده برای ورزش کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.

شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی نیز در این مجمع گفت : پهناور بودن مازندران و گستردگی رشته های ورزشی موبد اینست که باید توجه بیشتری به ورزش استان شود و همه ما باید تلاش کنیم جایگاه ورزش مازندران در کشور حفظ گردد.

وی افزود؛ چکیده ای از قهرمانان قایقرانی را در این مجمع شاهد هستیم و در اهمیت ورزش مازندران همین بس که ۱۲ مدال المپیک توسط ورزشکاران این استان کسب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴