تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۲۹۵۳۱
دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران گفت: پروژه های متعدد جهادی در راستای محرومیت‌زدایی مازندران با همکاری نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی در برنامه‌های کوتاه‌مدت این قرارگاه قرار دارد تا بتوان به رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی با اولویت کاستن از محرومیت‌ها کمک شایانی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، یک باب واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران، بسیج سازندگی و کمیته امداد شهرستان نکا ساخته و پس از بهره‌برداری در روستای للرد هزارجریب نکا تحویل صاحب خانه شد.

یاسر رحمتی در حاشیه افتتاح این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف شهر و روستا در سطح شهرستان‌های استان مازندران اقدامات گوناگونی با مشارکت نهادهای مسئول تا کنون صورت پذیرفته است.

وی افرود: یکی از اقدامات صورت گرفته ساخت منازل محروم برای افراد کم‌بضاعت یا بی‌بضاعت است که به صورت مستمر درحال فعالیت بوده و در یکی از این اقدامات یک واحد مسکونی در روستای للرد از مناطق بالادست هزارجریب نکا بوده است.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی با اعتبار 80 میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی و کمیته امداد نکا با مشارکت قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدت نزدیک به چهار ماه آماده بهره‌برداری شده است.

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این پروژه‌های گروهی مختلف جهادی فعالیت مستمر داشته‌اند که البته باتوجه به شیوع بیماری کرونا مدتی به ناچار اجرای عملیات ساخت ساختمان با وقفه ناخواسته مواجه بوده اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به سرعت ادامه کار در دستور کار قرار گرفت و آماده تحویل شد.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران، تصریح کرد: توزیع مرغ در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در فاز اول شامل پنجاه هزار قطعه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها میان صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سطح استان در آینده نزدیک توسط قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عملیاتی می‌شود.

رحمتی افزود: آبرسانی و پروژه های متعدد جهادی در راستای محرومیت‌زدایی مازندران با همکاری نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی در برنامه‌های کوتاه‌مدت این قرارگاه قرار دارد تا بتوان به رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی با اولویت کاستن از محرومیت‌ها کمک شایانی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰