کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور رأی اولیه تخلفات ساختمان جدید بورس

7 تير 1399 ساعت 9:15

شهردار منطقه ۲ از بهره برداری ساختمان جدید بورس قبل از صدور پایان کار انتقاد کرد و گفت: پرونده تخلفات ساختمان جدید سازمان بورس در کمیسیون ماده ۱۰۰بررسی شده و منتظر ابلاغ رأی نهایی هستیم.



به گزارش بلاغ، رسول کشت پور در گفت‌وگو ، در مورد سرانجام پرونده تخلفات ساختمانی ساختمان جدید بورس گفت: تخلفات ساختمانی این ساختمان متعلق به سازمان بورس، در کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه حکم اولیه در مورد تخلفات ساختمان بورس صادر شده است، تصریح کرد: در حکم اولیه ساختمان، سازمان بورس ملزم به پرداخت جریمه و تامین پارکینگ‌های حذف شده در طبقات شده است.
شهردار منطقه ۲ با تاکید بر اینکه این حکم اولیه بوده و درانتظار حکم قطعی هستیم ، در مورد بهره برداری از این ساختمان توسط سازمان بورس افزود:‌ تنها صدور پایان کار برای هر ساختمان، به منزله بهره برداری است و متأسفانه سازمان بورس به این مهم توجه نکرده و ما از بابت کارکرد ساختمان بورس قبل از صدرو پایان کار و تأمین ایمنی نگرانی‌هایی داریم.
وی افزود: در مورد بهره برداری سازمان بورس از ساختمان جدیدشان نامه نگاری هایی با خود سازمان انجام داده‌ایم و هشدارهای لازم را صادر کرده‌ایم.
 


کد مطلب: 429505

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429505/صدور-رأی-اولیه-تخلفات-ساختمان-جدید-بورس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com