تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۲۹۴۳۹
امام جمعه میاندورود به برخورد با فساد در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: گاهی شفافیت هزینه هم دارد وقتی بت فساد در حال شکستن است باندهای فساد ساکت نمی‌نشینند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به ششم تیرماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است و نباید فقط از مسئولین انتظار این کار را داشته باشیم.

وی بیان کرد: برای حل معضل مواد مخدر باید ریشه‌ای فکر و حل کنیم و ریشه مواد مخدر در دخانیات است و نباید از آن غافل شد.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه باید کنترل بیشتری روی مرزهای زمینی و دریایی شود تا از ورود مواد مخدر جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر کانون خانواده را تهدید می‌کند و بیشتر طلاق‌ها ریشه در آن دارد.

محمدنسب با اشاره به سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، تصریح کرد: منافقین برنامه داشتند که نخبگان کشور را از بین ببرند و با این کار فکر می‌کردند انقلاب از بین می‌رود اما هر بار در مقابل مردم شکست خوردند.

وی به برخورد با فساد در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: گاهی شفافیت هزینه هم دارد وقتی بت فساد در حال شکستن است باندهای فساد ساکت نمی‌نشینند و مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود نمونه آنها است اما در قوه قضاییه نیروهای خوبی زیادی داریم و بسیار خوشحالیم که آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه شروع کردند.

خطیب جمعه میاندورود نبود قانون و تعارض قوانین را دو عامل مهم ایجاد فساد دانست و افزود: کارشناسان و نخبگان بنشینند و این قوانین را اصلاح کنند.

محمدنسب با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است اما دیگران را متهم به چنین کاری می‌کند، تاکید کرد: امروز آنها دایه‌دار حقوق بشر هستند اما عدالت و حقوق بشر در این کشور رعایت نمی‌شود، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوهای آمریکایی نمونه کوچکی از نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

وی بیان کرد: امروز که مبارزه با فساد شدت گرفته است شاهد افزایش نرخ ارز هستیم و باید بررسی شود که چرا اینگونه ارز گران می‌شود.

امام جمعه میاندورود با اشاره به افزایش تحریم‌ها از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا، خاطرنشان کرد: ما همیشه اهل مذاکره بودیم و هستیم اما مذاکره با کسی که پای بند به تعهدات خود نیست عقلانی نیست و برجام عبرتی برای آیندگان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴