تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۰۷
امام جمعه بابل گفت: تاریخ نشان داده که انقلاب اسلامی متکی به افراد و اشخاص نیست، امروز شاهدیم که برجام شده وسیله‌ای برای فشار به مردم بود.
۰
plusresetminus
برجام وسیله‌ای برای فشار به مردم شده است
حجت‌‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه ششم تیر سال جاری شهر دارالمومنین بابل اظهار کرد: یکی از کارکردهای دین معرفت بخشی است، هستی و جهان خلقت برای خود یک نظام دارد و در راس آن ذات پروردگار مهم جلوه می‌نماید.

وی افزود: مولای متقیان امام‌علی(ع) فرمود "با سه امر در حیات‌تان مخالفت نکنید که شامل جهاد، حج و نمازجمعه می‌شود.

امام جمعه بابل ادامه داد: خدا را شاکریم که این نمازگزاران حضور در نمازجمعه را بر هر امر دیگری ترجیح می‌دهند و در شرایط سخت کرونایی با رعایت پروتکل‌ها در نمازجمعه شرکت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی متکی به افراد و اشخاص نیست بلکه مردمی است و باید با رویکرد مردمی و خدمت به جامعه در آن مسئولیت داشت.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به در پیش بودن روز قوه قضائیه گفت: فردا به‌عنوان روز قوه قضاییه است، از ریاست محترم دادگستری، دادستان انقلابی و زحمتکشان این قوه که صادقانه زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتظارات و جایگاه قوه قضائیه بر کسی پوشیده نیست، از زمان ورود آیت‌الله رئیسی به این مجموعه قوه قضائیه روند ارتقایی در پیش گرفت، روندی که با ریاست جدید قوه قضائیه حجت‌الاسلام رییسی به وجود آمد.

خطیب جمعه بابل تاکید کرد: انتظار مردم این است که قوه قضائیه جدی‌تر و با قاطعیت بیشتر در برابر مفاسد و دفاع از حقوق مردم از قبیل زمین خواری، جنگل خواری، وقف‌خواری و سایر تخلفات بایستد، جلوگیری از مفاسد دستگاه‌های دولتی و سلامت دستگاه قضا که انقلابی بودن آن در کنار انجام وظایف، بسیار مهم است انتظار می‌رود.

این مسئول با اشاره به برجام آمریکائی و حامیان داخلیش افزود: یادمان نمی‌رود که برجام خواهان دائما وعده می‌دادند مشکلات از بین می‌رود اما در حال حاضر مردم چیز دیگری را مشاهده می‌کنند.

روحانی اذعان کرد: یکی از محققان گفته در مورد برجام بایستی کتابی نوشته شود نه برای افتخارآفرینی بلکه برای عبرت آیندگان، کسانی تصور می‌کردند از طریق مذاکره رفاه مردم فراهم می‌گردد، خلاف واقع خیال می‌کردند.

وی افزود: همین برجام شده وسیله‌ای برای فشار مردم، رهبر معظم انقلاب فرمودند که جهت رفع مشکلات این کشور نباید دست را جلوی دشمنان دراز کنیم بلکه مشکل این کشور در داخل همین کشور و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حل می‌شود.

امام جمعه بابل در پایان ضمن نکوهش برخوردهای ناجوانمردانه با تظاهرات و خواسته های مردم آمریکا گفت: از جمله پدیده‌های مهم در ایالات متحده بحث همین تظاهرات و اعتراضات مردمی است که در ایالت‌های مختلف رخ داده و در حال حاضر صحنه‌های جدیدی را مشاهده می‌کنیم، این همان امری بودکه رهبر معظم فرمودند "نشانه‌های فروپاشی قابل مشاهده است".
 
انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴