تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۲۹۴۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهاد‌های مسئول در استان فقط تماشاگر افسارگسیختگی و ابتذال‌های فرهنگی در استان نباشند.
۰
plusresetminus
نهاد‌های مسئول فقط نظاره‌گر ابتذال و هنجارشکنی در سواحل نباشند
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی مرکز مازندران اظهار کرد: در طول زندگی همواره تقوا پیشه کنید و این مهم را سرلوحه همه امور قرار بدهید که سفارش همه اولیا و انبیای دین تقوا و پرهیزکاری است، از مزرعه دعا باید محصول تقوا برداشت‌ کنیم.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم، افزود: این بزرگوار مردم را به دارا بودن چند خصلتی سفارش کرد، یکی اینکه مردم نیازهای خود را فقط از خدا بخواهند و دعا کنند، حاجات را به زبان بیاورند و در دل نگهداری نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خصلت دیگری که باید همه مسلمانان به آن توجه کنند این‌ است که  از درگاه خدا بهشت و عافیت بخواهند، مورد بعدی این است که هم از آتش دوزخ به خدا پناه ببرند.

امام جمعه ساری با اشاره به فرموده امام حسین (ع) در دعای عرفه، بیان کرد: حضرت فرمودند؛ من خواسته‌ای از خدا دارم که اگر جز آن چیزی ندهی اشکالی ندارد، ولی اگر همه چیز داشته باشم و آن را ندهی، هیچ فایده‌ای ندارد و آن نجات از جهنم و فرستادن به بهشت است.

محمدی‌لائینی با اشاره به هفته مواد مخدر این بلای خانمان‌سوز، یادآور شد: شهدای مبارزه با مواد مخدر داشتیم، همواره با این معضل کسانی در حال مبارزه هستند، در انقلاب اسلامی همواره مبارزه با این آفت اولویت بود.

وی اظهار کرد: در ماجرای هفتم تیر و شهادت مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هم‌رزمانش،  از مازندران هم چهار شهید تقدیم انقلاب کردیم، به مناسبت هفته قوه قضاییه از مسؤولان مازندرانی می‌خواهم در حوزه مبارزه با فساد و در مسیر تحقق جهش تولید قدم بردارند.  

امام جمعه ساری بیان کرد: افسارگسیختگی در حوزه اقتصاد و قیمت‌ها را داریم که حساب و کتابی در کار نیست، زندگی سخت شده و قیمت‌ها کمرشکن، چه کسی با این نرخ ارز و طلا می‌تواند مراسم عروسی برپا کند، در این باره از مسؤولان امر تقاضای نظارت جدی‌تری دارم.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: اگر مواد اولیه برای تولید مرغ را ارزان‌تر به تولیدکنندگان برسانیم قیمت سر به فلک نمی‌کشد رانت‌ها و فساد مالی هم مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به گستاخی در پوشش ظاهری، گفت: برخی از  منظره‌های چندش آور مشاهده می‌شود کسی به کسی نیست، از سواحل هم که اخبار بدی داریم،  یک سری هنجارشکن ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند.

این مسئول متذکر شد: مسئله گستاخی وعده‌های غربی‌ها را هم در کشور داریم ، سرکرده‌شان که آمریکا باشد از برجام خارج شده است، برخی کشورهای دیگر هم که در برجام حضور دارند بود و نبودشان تفاوتی ندارد، نباید گستاخی‌هایشان را بی‌جواب گذاشت.

محمدی لائینی تأکید کرد:  باید با یک دیپلماسی مقتدرانه با دشمنان برخورد کرده و پاسخ بدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴