تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۳۸۶
دادستان آمل با اشاره به اینکه سلاح غیرمجاز در شهرستان به وفور توریع می‌شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده حتما اطلاع دهند و دستور برای جمع‌آوری آنان داده شده است.
۰
plusresetminus
دستور جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در آمل صادر شد
به گزارش بلاغ، محمدکریمی  در سخنرانی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه بیش از 31 هزار فقره پرونده در دادگستری وارد شده است، اظهار کرد: در طول یکسال بیش 20 هزار و 720 پرونده در دادسرای انقلاب آمل تشکیل شده است، که 5 هزار پرونده مهم با عناوین اتهامی بزرگی هستند که نمی توان اقماز کرد.

وی با بیان اینکه از نظر چارت اداری 60 درصد نیرو هایمان تکمیل است، عنوان کرد: وقت رسیدگی به پرونده ها قبل از ریاست آیت الله ریسی 5 ماه بود است که با توجه تاکید قوه قضائیه در تسریع رسیدگی پرونده ها به یک ماه کاهش پیدا کرده است.

دادستان آمل تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری معیار قوه قضائیه باید مرجع و راه مردم باشد، تغداد بالای پرونده ها ملاک نیست، بلکه افکار عمومی این تفکر را داشته باشد که ما مرجع هستیم، این معیار سنجش موفقیت دستگاه قضایی است.

وی  مبارزه با فساد در درون دستگاه قضایی را در افکار عمومی موثر خواند و اظهار کرد: در دوره جدید دستگاه قضایی مبارزه با فساد را از خود شروع کرد و مبارزه با فساد در هر سه قوه مورد خطاب قرار گرفت، ریاست قوه از ابتدای  تاکید داشت که باید از خود شروع کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش شهرهای همجوار حرکاتی انجام می دهند و قصدشان این است اعلام وجود کنند که نه تنها عزیز نمی شوند، بلکه  با انان قاطع برخورد خواهیم کرد، این رفتارهای که اخیرا اتفاق می افتد، اشخاصی که به سمت مردم تیراندازی می کنند که متاسفانه رو به رو رشد بوده و البته کاهش پیدا می کند.

 وی جرم تیراندازی در جامعه را حکم محارب اعلام کرد و افزود: کسی که به سمت مردم تیراندازی  می کند، این افراد با اقدام خود، بعنوان محارب تحت تعقیب قرار  خواهند گرفت و هیچ مسامحه را نمی پذیریم.

کریمی ادامه داد: سیاست دستگاه قضایی این است که با آنان قاطع برخورد می کنیم و تک تک این اراذل در سطح استان در مازندران بررسی خواهد شد و با اراذل و اوباش به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم امد.

وی ادامه داد: سلاح غیرمجاز در شهرستان به وفور توریع می شود که شهروندان اگر دیدند حتما اطلاع دهند و احساس مسئویت را بیشتری داشته باشیم، البته دستور برای جمع اوری آنان داده شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴