کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه آمل:

گرد و خاک معادن امروز فقط برای شهروندان است

6 تير 1399 ساعت 15:03

امام جمعه آمل از قیمت دو برابری شن و ماسه ابراز ناراحتی کرد و گفت: گرد و خاک معادن امروز فقط برای شهروندان است، در حالی کمتر از یکسال قیمت شن و ماسه دوبرار شده است، دادستان باید برای حفظ حقوق بیت المال بعنوان مدعی العموم وارد این داستان شود.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضویی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملکرد خوب قوه قضایه اظهار کرد: امروز قدرتی که رقم خورده است و برخورد اراذل در دستور کار  قرار گرفته، کار انقلابی است.

وی با بیان اینکه سرنخ اصلی این درگیری ها را مجازات کنید، عنوان کرد: کسانی که دستگیر کردید، عقبه ای دارند، کسانی که  بساط عیش و نوش آنان را فراهم می کنند، شخصی که در هر جای امل درگیری می شود، این شخص سرنخ اصلی است، که اگر با این  فرد برخورد شود بخشی از مشکلات این شهر و شهرهای همجوار حل خواهد شد.

 امام جمعه آمل از دستگاه قضا خواست تا بر قیمت های اجناس کنترل داشته باشند، اظهار کرد:هرچند تعزیرات و مبارزه و گران فروشی نظارت دارند، با این وجود، برای یک کالا پنح قیمت را شاهد هستیم، قالب بازاریان انسان های متدین هستند، برخی ها فرصت طلب هستند که باید با این افراد با شدت تمام برخورد کنیم .

وی از قیمت دو برابری شن و ماسه ابراز ناراحتی کرد و افزود: گرد و خاک معادن امروز فقط برای شهروندان است، در حالی کمتر از یکسال قیمت شن و ماسه دوبرار شده است، دادستان باید برای حفظ حقوق بیت المال بعنوان مدعی العموم وارد این داستان شود  و با ریز بینی برخورد کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکلات گام برداریم این جوانانی که دارای اعتیاد هستند به خانواده برگردند  والبته با فرصت طلبان برخورد قاطع شود؛ بطوری که  فکر سودجویی و مال اندوزی نداشته باشند.

وی آمریکا را مدعی دروغین حقوق بشر خواند و تصریح کرد: امریکای که امروز مدعی حقوق بشر به عمد هواپیمای مسافربری ما رو زد، ما این روز را فراموش نمی کنیم و به دنیا نشان دادیم ایران حقوق بشر عملی را بعنوان کرامت انسانی می پذیرد؛ کرامتی که مسلمان یا دینی دیگر فرقی نمی کند و برای انسانی بودن جایگاه والایی قرار داده است.

امام جمعه آمل اظهار کرد: مدعیان دروغین فقط به منافع خود فکر می‌کند، جنگ در یمن، افغانستان، فلسطین، کشور کودک کش، عربستان جاهل، بعنوان مدعیان حقوق بشر سکوت می کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429384

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429384/گرد-خاک-معادن-امروز-فقط-شهروندان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com