رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خبر داد

برگزاری نمازجمعه 6 تیرماه در شهرهای مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۹۳۳۲
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران گفت: فردا 6 تیرماه، نماز جمعه برای نخستین بار پس از هفته‌ها محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در تمامی 47 شهر مازندران برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری نمازجمعه 6 تیرماه در شهرهای مازندران
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری نماز جمعه این هفته در تمامی شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا 6 تیرماه، نماز جمعه برای نخستین بار پس از هفته‌ها محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در تمامی 47 شهر مازندران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازگزاران در تمامی شهرهای مازندران می‌توانند با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.
انتظاری گفت: نمازگزاران می‌بایست ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، اقدام به آوردن مهر و سجاده شخصی جهت رعایت تمامی نکات بهداشتی کنند.

وی متذکر شد: بنا بر اعلام ستاد مقابله کرونا، در حال حاضر در هیچ یک از شهرهای مازندران، وضعیت قرمز نداریم و ستادهای اقامه نماز در تمامی شهرها، مجاز به برگزاری نماز جمعه در سطح استان هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران یادآور شد: طی هفته گذشته نماز جمعه در تمامی شهرهای مازندران به جز گلوگاه برگزار شد که خوشبختانه این هفته برای نخستین بار در تمامی شهرها، نماز جمعه اقامه می‌شود.

به گزارش بلاغ، اقامه نماز جمعه از نهم اسفندماه سال گذشته در شهرهای مازندران لغو شده بود که با کمرنگ شدن شیوع کرونا، در خرداد ماه امسال، اقامه نماز جمعه در شهرهای مازندران آغاز و فردا برای نخستین بار در تمامی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷