کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مفتخریم که مشغول تامین امنیت و آرامش مردم هستیم

5 تير 1399 ساعت 18:50

جانشین فرمانده ناجا گفت: مفتخریم که در نیروی انتظامی مشغول تامین امنیت و آرامش مردم هستیم.



به گزارش بلاغ، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد این فرماندهی با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته در پلیس پایتخت، اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل اللهی هستند که در راستای اجرای اهداف انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش مردم به تبعیت از منویات فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مجاهدت می‌کنند.
وی با ابلاغ سلام و خدا قوت فرمانده ناجا، گفت: اخلاص و تبعیت محض از مقام ولایت از بارزترین خصوصیات سردار اشتری است و مرتفع کردن مشکلات همکارانم از مهمترین دغدغه های ایشان است.
جانشین فرمانده ناجا گفت سردار رحیمی از مجاهدان با تجربه ای است که هدفمند و با روحیه ای انقلابی در حوزه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات و طرح‌ریزی‌های خوبی انجام داده است.
سردار رضایی با اشاره به اینکه افتخار بزرگی است که نیروی انتظامی توسط فرمانده معظم کل قوا "مجاهدان فی سبیل الله" لقب گرفته اند، عنوان داشت: اعطای این عنوان از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مسئولیت ما را به عنوان حافظان امنیت کشور بیش از پیش سنگین خواهد کرد.
وی افزود: ما مفتخریم که در نیروی انتظامی مشغول تامین امنیت و آرامش مردم هستیم و توفیق خدمت به مردم عزیز و گرانقدر را داریم.
سردار رضایی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی باید برای ما الگو باشد، گفت: سردار سلیمانی نماد و نشانه اخلاص و ولایت مداری بودند و علیرغم دوری جستن از نام‌ها و نشان‌ها خداوند متعال وی را محبوب دل‌ها در جای جای جهان قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم، بیان داشت: همواره 3 موضوع ناظر بودن خداوند، حقیقت مرگ و حساب و کتاب روز قیامت را در یاد داشته باشید و بدانید که این سه مولفه می‌تواند ما را به اخلاص برساند.
 


کد مطلب: 429320

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429320/مفتخریم-مشغول-تامین-امنیت-آرامش-مردم-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com