کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیروهای مسلح هر روز در حال ارتقای توان خود هستند

5 تير 1399 ساعت 12:15

فرمانده کل ارتش گفت: با پشتیبانی های وزارت دفاع و جوانان و دانشمندان فعال در صنایع دفاعی این وزارتخانه هر روز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در عرصه‌های هوا، دریا و زمین در حال ارتقای توان برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی هستیم.



به گزارش بلاغ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح پنجشنبه در مراسم تحویل‌دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروهی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی در دهه کرامت و به برکت میلاد کریمه اهل بیت و حضرت امام رضا (ع) است که نمونه‌ای از تجلی اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار به دست توانمند برادران ما در وزارت دفاع و با کمک نیروی هوایی ارتش محقق شده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به شلیک موفقیت آمیز نسل جدید موشک‌های کروز دریایی برد بلند و کوتاه طی روزهای گذشته، تاکید کرد: چند روز پیش شاهد رونمایی از موشک ۳۰۰ کیلومتری از سطح بودیم که توسط وزارت دفاع ساخته و تحویل نیروی دریایی داده شد. امروز نیز شاهد پرواز نخستین خروجی خط تولید جنگنده تمام ایرانی کوثر بودیم و در آینده نیز رویدادهای مبارک دیگری را خواهیم داشت که به مرور اخبار آن اطلاع رسانی خواهد شد.
سرلشکر موسوی در پایان گفت: از همه کسانی که حمایت و پشتیبانی کردند تا امروز بتوانیم سربلند ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی ایران را انجام دهیم  و بتوانیم همراه و همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون تار و پود بهم تنیده بهترین ترکیب دفاعی را برای ایران فراهم کنیم، تشکر  می‌کنم.
 


کد مطلب: 429267

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429267/نیروهای-مسلح-روز-حال-ارتقای-توان-خود-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com