BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - دستور دولت یونان برای تعطیلی یک مسجد در نزدیکی «آتن» - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور دولت یونان برای تعطیلی یک مسجد در نزدیکی «آتن»

5 تير 1399 ساعت 12:00

دولت یونان در اقدامی که با واکنش منفی گروه‌های مسلمان روبرو شده یک مسجد قدیمی در نزدیکی پایتخت این کشور را تعطیل کرد.



به گزارش بلاغ، دولت یونان در اقدامی که با انتقاد گروه‌های مسلمان روبه‌رو شده به تازگی یکی از مساجد قدیمی نزدیک «آتن» پایتخت این کشور را بست.
به نوشته وبگاه شبکه خبری «تی آر تی» وزارت امور آموزش و مذهب یونان با ادعای این که این مسجد فاقد مجوز فعالیت بوده، یک اخطار ۱۵ روزه برای تعطیلی این مکان عبادی صادر کرده است.
این مسجد در شهر بندری «پیرائوس» در ۱۲ کیلومتری آتن، پایتخت این کشور قرار دارد و از سال ۱۹۸۹ عبادتگاه نمازگزاران  بوده است.
در واکنش به این اقدام آتن، «اتحادیه مسلمانان یونان» با صدور بیانیه‌ای  از بسته شدن یکی از قدیمی‌ترین مساجد در یونان بدون هیچ گونه هماهنگی با مقامات مربوطه ابراز تاسف کرد.   اتحادیه مسلمان یونان در بیانیه خود اعلام کرده که بستن این مکان مذهبی از سوی دولت اقدامی در جهت سرکوب آزادی‌های مذهبی بوده است.
 


کد مطلب: 429248

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429248/دستور-دولت-یونان-تعطیلی-یک-مسجد-نزدیکی-آتن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com