تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۲۳۲
بازیکن آرژانتینی یکی از بهترین‌های مهاجم‌های دوران خود بود و برخی انتخاب‌ها او را با حواشی روبرو کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از مارکا، هرنان کرسپو یکی از نام هایی که است که زمانی که فوتبال در شروع قرن به یاد آورده می‌شود در ذهن هواداران نقش می‌بندد. مهاجم آرژانتینی پس از بازنشستگی درباره دوران اوج خود و اتفاق های بیرون از زمین صحبت کرد.
موفقیت در فوتبال
کرسپو در دوران جوانی‌اش روزهای موفقی را در جهان فوتبال سپری کرد و در زندگی شخصی‌اش هم تجربیات مختلفی داشت.
"در حقیقت من فوتبال را در ۱۸ سالگی شروع کردم و همسرم را در ۲۷ سالگی شناختم. من در آن دوران مجرد، مشهور، جوان، فوتبالیست و... بودم. همه کار می کردم، همه چیز را امتحان می کردم و از فرصت ها به بهترین شکل استفاده می کردم."
"با حضور تلویزیون پول هم به فوتبال آمد که شهرت، پول و ... را برای فوتبالیست ها به ارمغان آورد. با این حالی برخی از بازیکنان تنها به دنبال بهره بردن از این تاثیرات بودند و این موضوعات برایشان در اولویت قرار داشت."
فرصت بازی برای رئال مادرید
مهاجم آرژانتینی که در ایتالیا عملکرد درخشانی داشت نزدیک بود پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. این اتفاق تنها یک بار رخ نداد.
"در سال ۲۰۰۲ در لاتزیو بازی می کردم و من یا رونالدو نازاریو می توانستیم برای مادرید بازی کنیم. در نهایت رونالدو با این تیم قرارداد امضا کرد و من در اینتر جانشینش شدم. اگر رونالدو در اینتر می ماند من با مادرید قرارداد امضا می‌کردم."
"دومین بار در ژانویه ۲۰۰۹ اتفاق افتاد. نخستین فصل حضور ژوزه مورینیو در اینتر بود. رئال مادرید به دنبال من بود اما می خواست با من قراردادی ۶ ماهه امضا کند چون انتخاب های دیگری هم داشت. آن را قبول نکردم."
"با کارلو آنچلوتی در پاری سن ژرمن همکاری کردم. قرار بود که در رئال مادرید دستیارش بشوم. درباره‌اش با هم صحبت کردیم اما فلورنتینو پرس می‌خواست زین الدین زیدان در کنارش باشد که با آن موافقت کردیم."
شکست بیلسا در جام جهانی کره و ژاپن
کرسپو همچنین به یک فاجعه در تیم ملی آرژنتین در جام جهانی کره و ژاپن ۲۰۰۲ مربوط است. آلبی سلسته با دو مهاجم به نام های والدانیتو (لقب کرسپو) و گابریل باتیستوتا در این رقابت‌ها حاضر شد اما در مرحله گروهی حذف شد.
"مارچلو بیلسا هرگز نمی خواست من و باتیستوتا در کنار هم بازی کنیم. نمی خواست این کار را انجام هد و من هم تلاشی نکردم."
"در زمان مارچلو، باتیستوتا از من قوی تر بود اما کسی که بازی می کرد من بودم. یک مدت من را فرا می خواند و او را بازی نمی داد. تنها زمانی که مصدوم بودم باتیستوتا بازی می کرد."
"من تا آخرین تمرین در ترکیب اصلی قرار داشتم. نخستین بازی جام جهانی فرا رسید و مارچلو، باتیستوتا را در ترکیب اصلی برابر نیجریه قرار داد. نمی‌توانستم کاری کنم."
زندگی در ایتالیا و فرزندانش
مهاجم آرژانتینی خانه دومش در ایتالیا بود. او برای پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و جنوا بازی کرد و در کالچو بود که نام خود را در تمام جهان سر زبان ها انداخت. همچنین خانواده اش را در این کشور تشکیل داد.
"آلسیا عشق زندگی من است. با او احساس کردم می توانم تشکیل خانواده بدهم."
"فرزندانم اسپانیایی پایه صحبت می کنند و چیزی از آن نمی دانند. آن ها آرژانتینی صحبت می کنند. یک سال باید این درس را می گذارندند و زمانی که از کلاس برگشتند فرزند بزرگترم گفت: "پدر! معلم ها خوب صحبت نمی کنند." من به آن ها پاسخ دادم: "پدر من آرژانتینی است و آنجا اینچنین صحبت نمی‌کنند."
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴