تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۲۲۸
لاتزیو و اینتر در کسب پیروزی برابر حریفانشان ناکام ماندند و اختلافشان با یوونتوس صدرنشین بیشتر شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه پیگیری شد که تیم‌های لاتزیو و اینتر نتوانستند بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانند.
اینتر میزبان ساسولو بود و در خانه‌اش برابر این تیم ۳ بر ۳ مساوی کرد. کپوتو در دقیقه چهار دروازه میزبان را باز کرد اما شاگردان آنتونیو کونته در دقایق پایانی نیمه نخست پیروزی را برای تیمشان به ارمغان آوردند. ابتدا روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و سپس بیراگی دروازه ساسولو را باز کرد. در نیمه دوم در حالی که تنها ۹ دقیقه به پایان مانده بود براردی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا بازی دوباره مساوی شود. والرو سپس توانست نتیجه را ۳ بر ۲ به نفع اینتر کند اما مانیانی اجازه نداد تیمش شکست بخورد و در لحظات پایانی برای سومین بار دروازه اینتر را باز کرد.
بامداد پنجشنبه لاتزیو برابر آتالانتا قرار گرفت و ۳ بر ۲ از میزبانش شکست خورد. مهمان در دقیقه پنج با یک گل به خودی یک بر صفر پیش افتاد. خیلی زود ساویچ نتیجه را ۲ بر صفر کرد اما آتلانتا ناامید نشد و با به ثمر رساندن سه گل سه امتیاز بازی را به خود اختصاص داد. این تیم در نیمه اول اختلاف را به حداقل رساند و در ۴۵ دقیقه دوم دو بار دیگر دروازه لاتزیو را باز کرد.
لاتزیو با این شکست فاصله اش با یوونتوس صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یافت. اینتر هم با ۵۸ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند. یوونتوس با ۶۶ امتیاز در رتبه نخست قرار دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴