تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۲۹۱۶۳
قطعی برق در روستا جامخانه شهرستان میاندورود باعث قطعی آب، تلفن همراه و خانگی اهالی این روستا می‌شود.
۰
plusresetminus
گلایه مردم روستای 5 هزار نفره جامخانه از قطعی آب آشامیدنی/مشکلات تلفن همراه و ثابت جای خود!
به گزارش بلاغ، امروز اهالی روستای جامخانه میاندورود در تماس با خبرنگار ما از قطعی آب، برق و تلفن همراه خود به صورت همزمان خبر داد و اعلام کردند که در گرمای تابستان تحمل قطعی آب و برق به صورت همزمان قابل تحمل نیست و حالا تلفن همراه و خانگی نیز از آنتن دهی بیفتد جای بسی تامل دارد.

یکی از اهالی جامخانه گفت: برای پیگیری دلیل قطعی برق به روستای اسرم رفتیم و با تلفن گویای اداره برق میاندورود تماس گرفتیم که متاسفانه وقتی به اپراتور قرار بود وصل شود اعلام شد که به‌دلیل پایان ساعت اداری امکان پاسخگویی نیست و در ساعت اداری تماس بگیرید اما در تماس خبرنگار ما با تلفن گویای اداره برق در ساعت 23 پاسخگوی ما بودند و شیفت فعال حضور داشت.

مشکل قطعی آب جامخانه با بیش از 5 هزار نفر جمعیت این روزها بیش از گذشته در حال نمایان شدن است و اهالی این روستا را گلایه مند کرده است و با توجه به آغاز فصل تابستان و مصرف بیشتر آب، نیازمند توجه ویژه مسئولان شهرستان برای حل مشکل آب شرب در روستای جامخانه و دیگر مناطق شهرستان است.

قطعی تلفن اما چیزی نیست که برای مردم عادی شده باشد و یا کسی دیده باشد که اتفاق بیفتد اما این اتفاق در روستای جامخانه افتاد و با قطعی برق، تلفن همراه و خانگی نیز در این روستا قطع می‌شود و همه این اتفاقات انسان را یاد عصر حجر می‌اندازد که آب هم ندارند و باید دنبال چشمه‌ای برای تهیه آب باشند.

مخابرات برای حل مشکل قطعی برق و ادامه فعالیت شبکه‌های تلفن همراه و خانگی، باتری ذخیره شارژ دارند و چندین ساعت می‌تواند پاسخگوی نیاز شبکه باشد تا مشکلی در استفاده از خطوط تلفن ایجاد نشود اما متاسفانه به گفته اهالی جامخانه که پیگیری قطعی تلفن از مخابرات میاندورود شدند اعلام شد که پست مخابرات جامخانه باتری ندارد و در صورت قطعی برق، تلفن همراه و خانگی قابل استفاده نخواهند بود.



پست مخابراتی روستای جامخانه در گوشه خیابان اصلی روستا قرار دارد و اگر اتفاقی برای این پست بیفتد قطعا تلفن تمامی اهالی جامخانه قطع خواهد شد و بر اساس اصل پدافندغیرعامل، باید مراقبت و حفاظت بیشتری از این پست انجام شود و علاوه بر آن پیش بینی قطعی برق به خصوص در تابستان و یا بروز حوادث غیر مترقبه وجود دارد به همین دلیل ضرورت دارد مسئولان مخابرات فکری برای حل این مشکل داشته باشند.

مخابرات میاندورود با وجود اینکه سال‌های زیادی است در سورک مستقر است اما با وجود مستقل شدن میاندورود همچنان زیر نظر ساری فعالیت می‌کند و مستقل نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴