کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران اعلام کرد

رکوردزنی دلار، سکه و طلا در بازار/امکان ادامه روند صعودی همچنان وجود دارد

4 تير 1399 ساعت 15:03

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت‌های فعلی طلا و سکه طی 4 دهه اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است؛ گفت: چون سقف قیمتی 20 هزار تومانی برای دلار را قبلا و طی دو سال گذشته در بازار زده شده بود، این سقف ظرفیت سنجی شده بود و رسیدن به این میزان، دور از انتظار و تصور نبود.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا، سکه و ارز در بازار امروز اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز طبق پیش‌بینی‌هایی که می‌شد روند صعودی خود را ادامه داد و قیمت‌ها خود را بالا کشیده است.

وی افزود: دلار امروز خود را به 20 هزار و 500 تومان و یورو نیز خود را به 23 هزار تومان رساند؛ عملا جلوی اعلام قیمت‌ها را گرفتند و اخباری آن‌چنانی در فضای مجازی در این باره منتشر نمی‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا طی روزهای اخیر تا 3 میلیون و 680 هزار تومان پیش رفت و به گرمی 486 هزار تومان رسید و در ادامه طی روز جاری، این قیمت را کمی پایین آوردند و امروز روی 837 هزار تومان جاخوش کرده است.

این فعال صنفی بازار طلا و جواهر در مازندران عنوان کرد: از یک سو، در حال حاضر، ارزی که نمی‌توانند به بازار تزریق کنند و از سویی دیگر از قبل صادرات تاکنون حدود 27 میلیارد دلار به مملکت برگشت نکرده است و همه دست به دست داده است تا قیمت دلار به حالت انفجاری برسد.

نصیری تصریح کرد: از نگاهی دیگر، چون سقف قیمتی 20 هزار تومانی برای دلار را قبلا و طی دو سال گذشته در بازار زده شده بود، این سقف ظرفیت سنجی شده بود و رسیدن به این میزان، دور از انتظار و تصور نبود.

وی متذکر شد: فعلا در بازار امروز قیمت دلار یک مقداری ثابت مانده است ولی همچنان ادامه این روند صعودی، ممکن به نظر می‌رسد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران اعلام کرد: در بازار امروز قیمت سکه که طی روزهای گذشته به مرز 9 میلیون تومان هم رسیده بود، 8 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 4 میلیون و 400 هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و 500 هزار تومان نرخگذاری و در معاملات امروز خرید و فروش شده است.

این فعال صنفی بازار طلا و جواهر در مازندران بیان کرد: در وضعیت کنونی، سکه در بازار نایاب شده است و در شرایط فعلی افرادی که نیاز مالی داشته باشند، زمان مناسبی برای فروش سکه و طلا است.

نصیری گفت: قیمت‌های فعلی طلا و سکه طی 4 دهه اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است و حالا به مرز قابل پیش بینی بازار رسیده است و بنظر می‌رسد کماکان جا برای افزایش مقطعی و مجددا بازگشت قیمتی و رسیدن به یک نرخ ثابت وجود دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429162

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429162/رکوردزنی-دلار-سکه-طلا-بازار-امکان-ادامه-روند-صعودی-همچنان-وجود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com