بعد از پایان ماه ها بلاتکلیفی؛

عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۲۹۱۵۷
بعد از چندین‌ماه حواشی و کش و قوس فراوان سرانجام با برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس هیأت کشتی مازندران معرفی شد و عسکری محمدیان از پیشکسوتان صاحب‌نام این رشته به‌مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
۰
plusresetminus
عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران شد
به گزارش بلاغ، مجمع انتخابات هیأت کشتی مازندران مازندران برگزار شد و عسکری محمدیان با رأی اعتماد مجمع به‌مدت چهار سال سکاندار ورزش اول استان مازندران شد.

بعد از کش و قوس فراوان و بعد از حواشی موجود که در طول این هفته‌ها برای هیأت کشتی استان مازندران به‌وجود آمده بود، سرانجام صبح امروز (چهارشنبه) چهارم تیرماه انتخابات هیأت کشتی مازندران در سالن شهید زرهون اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد و در این ماراتن که به مرحله دوم کشیده شد، این عسکری محمدیان بود که با کسب ۹ رأی گوی سبقت را از حمید محمدنژاد جوان ربود و رئیس شود.


عسکری محمدیان در حالی توانست از اعضای مجمع رأی اعتماد بگیرد که در دور اول انتخابات، خودش ۷ رأی، حمید محمدنژاد ۸ رأی و مرتضی قربانی دو رای آورده بودند.

ضمناً پیش از آغاز برگزاری انتخابات، فرامرز نقیبی، بهنام طیبی، عمران زارعی و سیدجواد هاشمیان از حضور در انتخابات انصراف داده بودند.

عسکری محمدیان که خودش سال‌های سال عضو تیم ملی بوده و مدال جهان و المپیک را در ویترین افتخاراتش دارد، کاملاً با اوضاع و احوال این رشته آشناست. کشتی استان همیشه مدال‌آور و قدرتمند بوده و حفظ این جایگاه و ارتقای آن نیاز به نظام و سازماندهی اداری و انجام برنامه‌های لازم به‌منظور کسب موفقیت دارد.

 عسکری محمدیان زاده یک اسفند ۱۳۴۱ در شهر ساری، دارنده دو مدال نقره المپیک در ۱۹۸۸ سئول و ۱۹۹۲ بارسلون است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴