تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۱۳۵
کاپیتان تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت: فاصله اجتماعی در تنیس روی میز خود به خود رعایت می‌شود و بنابراین مشکل چندانی برای برگزاری لیگ نیست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در مورد اینکه آیا تست کرونا برای آغاز لیگ برتر تنیس روی میز داده است یا خیر، گفت: بله این تست را دادیم و جواب آن نیز به باشگاه داده شد تا به فدراسیون ارسال شود.
وی در خصوص وضعیت آمادگی‌اش گفت: در این مدت که مسابقات تعطیل بود، حریفی برای تمرین نداشتیم، اما با این حساب 6 تا 70 درصد آماده هستم و اگر قرار شد اردویی برگزار شود به نقطه ایده آل می‌رسیم.
کاپیتان تیم تنیس روی میز پتروشیمی در مورد اینکه تیمش شانس اول قهرمانی است، گفت:‌ خیلی به صورت قطعی مشخص نیست و چون بچه‌ها تمرین نداشته و از آمادگی دور هستند، نمی‌توان چیزی را 100 درصد تلقی کرد. در نیمه نهایی حرف رودر رویمان را در مرحله مقدماتی 6 بر صفر شکست دادیم و کار سختی برای حضو در فینال نداریم.
نوروزی در مورد اینکه آیا لازم بود ادامه مسابقات برگزار شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه در تنیس روی میز بازیکنان دو طرف میز قرار داشته و با هم ارتباطی ندارند، خود به خود فاصله اجتماعی رعایت می‌شود. از سوی دیگر همین که مسابقات از سر گرفته شود به بازگشت روحیه بازیکنان کمک می‌کند و می‌تواند دوباره نوید بخش روزهای خوب باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴