تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۹۱۳۴
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای ارائه دروس در نظر گرفته‌ایم و با توجه به متفاوت‌ بودن شرایط دانشکده‌ها سعی داریم دروس عملی را طبق پروتکل‌های بهداشتی به صورت فشرده برگزار کنیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو ، درباره نحوه برگزاری ترم آینده و شرایط خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: قطعاً ترم آینده نیز آموزش‌های مجازی برای دروس تئوری را ادامه خواهیم داد. با شیوع ویروس کرونا نرم افزاری به نام  سمیاد راه‌اندازی کردیم که بیش از ۳۰۰ عنوان درسی در آن بارگزاری شده است. 
* کاهش تعداد دانشجویان در خوابگاه‌ها و کلاس‌های درسی
وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی نیز در رابطه با دروس عملی صورت می‌گیرد. شرایط آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای با یکدیگر متفاوت  است و سعی داریم ابتدا دروس عملی را به صورت فشرده طبق پروتکل‌های بهداشتی که وزارت بهداشت لحاظ کرده در مناطق سفید برگزار کنیم تا اگر در نیمه پاییز با موج بعدی کرونا مواجه و مجبور به تعطیلی کلاس‌ها شدیم مشکل آموزشی نداشته باشیم.

وی در ادامه گفت: باید تعداد دانشجویان در خوابگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نیز کاهش پیدا کند و برنامه‌ریزی به گونه‌‌ای باشد که از فضای مجازی بیشترین استفاده را داشته باشیم.
* تدوین حداقل استانداردهای لازم برای برگزاری کلاس‌ها
 مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه کاهش کلاس‌ها به ابعاد آن بستگی دارد، گفت: ما در ۱۷۶ دانشکده شرایط متفاوتی داریم. بعضی از کلا‌س‌ها بزرگ است و آموزش‌های عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارگاه‌ها انجام می‌شود. اما در عین حال حداقل استانداردهای لازم را برای برگزاری کلاس‌ها تدوین و به مراکز اعلام خواهیم کرد. 
وی به بحث خوابگاه‌ها اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم بستری را فراهم کنیم تا دانشجویان بومی در شهر یا استان خود دروس را بگذرانند. پیش بینی کرده‌ایم  در خوابگاه‌ها حداکثر ۲ نفر در هر اتاق اسکان داده شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲