تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۸۸
تنها 15 درصد از فاضلاب شهری استان تصفیه می‌شود، در حالی که میانگین کشوری بیش از 50 درصد است.
۰
plusresetminus
مدیرکل محیط زیست مازندران: میانگین تصفیه شهری کشور 50درصد و در مازندران 15درصد است

به گزارش بلاغ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل محیط زیست مازندران با بیان اینکه رامسر خاستگاه کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها است و نخستین مجمع بین‌المللی حفاظت از محیط زیست دنیا در این شهر برگزار شده است با بیان اینکه رامسر زخم خورده کوه خواری و دریاخواری است گفت: این زخم‌ها نشان از بی‌منطقی در گذشته بوده است.

ابراهیمی با انتقاد جدی از تصمیمات غلط گذشته و نبود اراده در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: چرا نباید کسانی که در گذشته تصمیمات غلطی گرفته‌اند و باعث مشکلات فعلی شده‌اند پاسخگو باشند؟.

وی با اشاره به اینکه در نقاط مختلف استان مازندران فاضلاب بدون تصفیه به دریا می‌رود که بخش اعظم آن دولتی و برای نهادهای مختلف است افزود: با جدیت به حوزه فاضلاب ورود کردیم و در این بین از تهران و جاهای دیگر تماس می‌گیرند که شکایت‌ها را پس بگیریم، اما ما مدافع مردمیم و پا پس نمی‌کشیم.

مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: برج‌ها و ساختمان‌های نامتعارف در سطح استان بخصوص سواحل و جنگل ساخته شده و در طراحی شهری نیز به موضوع اقلیم توجه نشده است.

ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه مردم بومی ما دیگر در خانه‌هایشان نیز آرامش ندارند افزود: ما نمی‌گوییم کسی ساختمان نسازد، اما انتظار ما تبعیت از الگوی بومی منطقه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴