تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۰۵۳
طبق تفاهم‌نامه امضا شده میان ایران‌خودرو و بانک تجارت، پروژه خودکفایی در ساخت و تولید قطعات و خودروهای باری و مسافری در ایران خودرو دیزل آغاز شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، عصر دیروز ( سه‌شنبه) نشستی با حضور مدیران عامل بانک تجارت، شرکت ایران‌خودرو، ساپکو ، ایران‌خودرودیزل و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، جهاد دانشگاهی، دانشگاه شریف، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، انجمن سازندگان قطعه و انجمن تخصصی صنایع همگن نیروی محرکه وقطعه‌سازی ایران برگزار شد.
محمد زالی -مدیرعامل ایران خودرو دیزل- در همین رابطه به ایسنا، گفت: هدف از این گردهمایی هم‌افزایی همه اعضای زنجیره تأمین و تولید و همچنین برطرف کردن موانع حرکت جهادی برای تحقق جهش تولید در صنعت خودروهای کار و تجاری بوده است. وی افزود: براساس تفاهم‌نامه‌ای که در این نشست میان ایران‌خودرو دیزل و بانک تجارت امضا شد، پروژه خودکفایی در ساخت و تولید قطعات و خودروهای باری و مسافری در ایران خودرو دیزل آغاز خواهد شد.
زالی خاطرنشان کرد: با ادامه این حرکت جهادی، با همکاری بانک عامل، شرکت‌های تولیدکننده قطعه و نهادهای دولتی و خصوصی،  حرکت ما در جهت خودکفایی در تولید خودروهای کار آغاز شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و کوشش مضاعف همه اعضای خانواده گروه صنعتی ایران خودرو،  منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی و جهش تولید محقق شود.
بر اساس این تفاهم، تولید و خودکفایی خودروهای تجاری همچون باری، مسافری و محصولات بنز در ایران، اولویت اول شرکت ایران‌خودرو دیزل قرار گرفت.
گفتنی است شنبه گذشته، شهرداری تهران قرارداد خرید ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس را با شرکت ایران خودرو دیزل امضا کرد. در این مراسم،  تفاهم نامه‌ استمرار همکاری در زمینه نوسازی و بازسازی خودروهای باری و مسافری نیز به امضای طرفین رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰