تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۹۰۱۸
تصاویری که مشاهده می‌کنید حاصل بی‌توجهی و سهل‌انگاری‌های افرادی است که در دفعات متعدد زباله‌های آلوده و پسماندهای بهداشتی و درمانی را در داخل و اطراف سطل زباله شهری ریختند و با جان و سلامت شهروندان بازی می‌کنند.
۰
plusresetminus
زباله‌های عفونی در دل شهر آمل+تصاویر
به گزارش بلاغ؛ آیا نمی شود این گونه برداشت کرد که اگر باعث بیماری شخصی شویم میتوانیم جامعه ای را به بیماری بکشانیم و جان شهروندان را به خطر بیندازیم؟

تصاویری که مشاهده می کنید حاصل بی توجهی و سهل انگاری های افرادی از خدا بی خبر است که در دفعات متعدد زباله های آلوده و پسماندهای بهداشتی و درمانی را در داخل و اطراف سطل زباله شهری ریختند و با جان و سلامت شهروندان بازی می کنند؛ در صورتی که این زباله ها باید به طریق کاملا بهداشتی ضدعفونی شده و به روش های مخصوصی از جمله استریلیزاسیون و سوزاندن در زباله سوزها و ... دفع شوند.
 
در این دوران کرونایی که همه دست در دست هم دادند تا این بیماری را مهار کنند آیا این بی توجهی نمیتواند عامل گسترش این بیماری باشد؟ 
اصلا کرونا نه !!! خیلی از بیماری های دیگر مثل ایدز، هپاتیت و ... که فرد به وسیله تماس با اجسام آلوده به آن مبتلا می شود.

آیا فکر ماموران زحمتکش شهرداری که برای سلامتی و پاکیزگی محیط زندگیمان از جان مایه می گذارند هستید؟

آیا تاکنون ندیده اید افرادی را که درون سطل های زباله به دنبال مواد بازیافتی هستند تا آن را بفروشند تا درامدش خرج نان سفره شان شود؟
با این بی توجهی و بی دقتی درآمدی که باید صرف خرید نان شود و بر سر سفره این زحمتکشان برود باید صرف هزینه های گزاف درمانی شود ، تازه اگر درمانی هم باشد.

 بیایید با جان دیگران بازی نکنیم و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی جامعه ای سالم تر داشته باشیم که شما هم جز این جامعه هستید.

بیایید با میخ بی توجهی و بی دقتی کشتی سلامت جامعه را سوراخ نکنیم که خود نیز مسافران این کشتی هستیم و غرق خواهیم شد.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴