تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۲۸۹۵۸
مسئول کانون مرکزی خدمات رضوی فریدونکنار از برگزاری جشن زیر سایه خورشید و ۱۰ برنامه فرهنگی مذهبی به‌مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
خادمان امام رضا(ع) به فریدونکنار سفر می‌کنند/برگزاری جشن زیرسایه خورشید در خطه مبارک
مهدی آزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های کانون مرکزی خدمات رضوی فریدونکنار در دهه کرامت امسال اظهارکرد: کاروان خدام حضرت معصومه(س) در منزل خانواده شهدای مدافع حرم فریدونکنار حضور پیدا کرده و آیین تجلیل از دختران شهید و خادمیاران این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) نیز برگزار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: زیارت از راه دور در ویژه برنامه چهارشنبه‌های رضوی در امام‌زاده سید محمد(ع) فریدونکنار در دهه کرامت برگزار می‌شود.

مسئول کانون مرکزی خدمات رضوی فریدونکنار با بیان اینکه گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و غبارروبی و عطرافشانی امام‌زاده سیدقاسم کاردگرمحله در روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاء متبرکه، بخش دیگری از برنامه‌های این کانون است، تصریح کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی و خدمات رضوی در مقابل دفتر این کانون برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشن زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام امام رضا(ع) و برپایی ویژه برنامه‌هایی چون گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کادر پزشکی و پرستاران و رزمایش طرح مواسات خبر داد.

آزادی با اشاره به اینکه مجمع عمومی خادمیاران رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در امام زاده سید محمد فریدونکنار برگزار می‌شود، گفت: کاروان شادی با وسیله نقلیه و ایستگاه صلواتی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در فریدونکنار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم