مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری تا پایان امسال

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۸۹۴۸
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: 180 مرکز نیکوکاری تا کنون در استان تاسیس و تا پایان سال 180 مرکز نیکوکاری تاسیس می‌شود.
۰
plusresetminus
فعالیت 360 مرکز نیکوکاری تا پایان امسال
حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در حاشیه افتتاح مرکز خیریه شهدای آمل در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: 10 مرکز نیکوکاری در آمل افتتاح شد؛ راه اندازی این مراکز خیریه در هر محله یکی از اقدامات مهم و موثر برای شناسایی نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه پیش از این هفت مرکز نیکوکاری در آمل وجود داشت، بیان کرد: در سه ماه اول امسال 38 میلیارد ریال کمک مومنانه در این شهرستان جمع اوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: یکی از این مراکز در دهه کرامت قرار است به 88 نوعروس نیازمند جهیزیه هدیه دهد.

وی از وجود 360 مرکز نیکوکاری تا پایان سال در مازندران خبر داد و افزود: 180 مرکز نیکوکاری تا به امروز تاسیس کردیم و تا پایان سال 180 مرکز نیکوکاری تاسیس می‌شود، که جمعا 360 واحد مرکز نیکوکاری تا پایان سال خواهیم داشت.

عالیشاه 10 درصد جمعیت مازندران را زیر فقر خواند و تاکید کرد: مازندران 3 میلیون 200 هزار نفر جمعیت دارد، 320 هزار نفر، یعنی 10 درصد زیر خط فقر هستند؛ امیدوارم با کمک های مردمی بتوانیم برنامه حمایتی خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: 76 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که  بیش از 130 هزار نفر خواهند بود، این خانوارها از تمامی خدمات کمیته امداد استان استفاده می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴