تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۲۸۸۵۳
سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان گفت: با توجه به این که فدراسیون جهانی مسابقات جودوی ناشنوایان در فرانسه را لغو نکرده، جودوکاران برای اعزام به این مسابقات در بلاتکلیفی قرار دارند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمدرضا لوئی مقدم در گفت وگو ، اظهار کرد: مسابقات جهانی جودوی ناشنوایان قرار بود امسال نیمه دوم فروردین به میزبانی فرانسه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به آبان ماه موکول شد، هر چند برای شرکت در این مسابقات جودوکاران مدت ۴ ماه در اردوی آمادگی بودند اما متاسفانه شرایط اعزام فراهم نشد .
وی گفت: در حال حاضر که ۴ ماه از سال سپری می‌شود هنوز این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو نشده و مشخص هم نیست که آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوی جودوکاران را صادر خواهد کرد یا خیر؟ البته ما برنامه تمرینات را برای برگزاری اردوها در تیرماه به فدراسیون ارائه دادیم و منتظر هستیم تا ببینیم اردوها برگزار می‌شود تا تیم را برای مسابقات جهانی فرانسه آماده کنیم یا خیر؟
سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان تصریح کرد: جودوکاران ناشنوا از سال ۲۰۱۵ تا الان شرایط حضور در مسابقات جهانی را نداشتند و فرانسه اولین تجربه حضور آنها می‌بود که متاسفانه لغو پی در پی مسابقات جهانی سبب می‌شود تا دیگر جودوکاران انگیزه‌ای برای شرکت در مسابقات نداشته باشند.
لوئی مقدم پیرامون این پرسش که آیا جودوکاران ناشنوا نیز با مشکل نبود حریف تمرینی مواجه هستند، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز هر چند جودوکاران سعی کرده اند با انجام تمرینات انفرادی آمادگی بدنی خود را حفظ کنند اما این آمادگی زمانی نتیجه مثبت می‌دهد که دارای حریف تمرینی باشند و به مرور فن و اصلاح تکنیک بپردازند.
وی در پایان از اعزام ۹ جودوکار به مسابقات جهانی فرانسه خبر داد و گفت: در صورتی که مسابقات جهانی فرانسه لغو نشود با همان نفراتی که سال گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند در صورت برگزاری اردو، کار را آغاز خواهیم کرد تا زمان کافی برای آماده‌سازی جودوکاران ناشنوا داشته باشیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴