تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۸۷۳۵
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی موجی از امید را در میان قاطبه ملت ایجاد و شرایط را به نفع عامه مردم تغییر داد این نتایج درخشان نشان داد که روحیه جهادی همراه با رویکردهای انقلابی و اعتقادی به چه میزان در ایجاد تحول در کشور موثر است.
۰
plusresetminus
ایجاد تحول در قوه قضائیه با رویکرد انقلابی و روحیه جهادی/ مفسدان منتظر انتقام سخت قوه قضائیه باشند
کیوان مرادیان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: عملکرد قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی موجی از امید را در میان قاطبه ملت ایجاد و شرایط را به نفع عامه مردم تغییر داد این نتایج درخشان نشان داد که روحیه جهادی همراه با رویکردهای انقلابی و اعتقادی به چه میزان در ایجاد تحول در کشور موثر است.

وی بیان کرد: همگرایی قوه سه گانه در اجرای عدالت وفق فرامین مقام معظم رهبری لازمه اقدامات اساسی در کشور و خنثی کننده بسیاری از فتنه‌های منطقه‌ای و جهانی است.  

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترکیب و نوع نگرش در مجلس یازدهم نیز امید به تحقق این آرمان های بزرگ را نوید می‌دهد. 

مرادیان بیان کرد: قطعاً رحمت و برکات خداوند مؤید اقدامات جهادی و خالصانه مسئولانی است که دل در گرو این نظام مقدس اسلامی دارند و سودایی جز خدمت به مردم ندارد.  

وی افزود: در نقطه مقابل گلوگاه‌های فسادزا و افراد مفسد نیز باید منتظر انتقام سخت قوه قضاییه و اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی باشند.  

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رویکردهای منطقی و قابل قبول در دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و کمک به مدیریت کشور در خدمت به مردم و تحقق جهش تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری گفت: ایران و بزرگ سر سرشار از نیروهای جهادی و آماده فداکاری است و آمریکا قطعاً بازنده این میدان خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴