تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۲۸۶۳۱
نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برنامه‌های این انجمن‌ در گرامیداشت دهه کرامت گفت: بازار تهران از اول تیرماه آذین‌بندی می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، «مصطفی بهارلویی»، در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت در تشریح برنامه‌های جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در گرامیداشت این ایام اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌ها و تجمعات همچون سال‌های گذشته میسر نیست. در سال‌های گذشته برنامه هایی همچون غبارروبی، جشن‌های محوری در تهران، استان‌ها و میان صنوف برگزار می‌شد اما امسال این برنامه‌ها تا زمان ارائه مجوز از سوی ستاد ملی کرونا منتفی است. البته تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوز به صورت محدود مجالسی را برگزار کنیم.

بهارلویی با اشاره به اینکه تمرکز جدی ما در امسال آذین‌بندی و چراغانی توسط بازاریان و اصناف است، اظهار کرد: طی ابلاغی که ویژه این ایام به اصناف و بازاریان داشته ایم بنا شد تا آذین‌بندی و چراغانی سردر اتحادیه‌ها و مغازه صورت پذیرد، همچنین نصب پوستر و پلاکارد با مضامین اخلاقی و توصیه‌های اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور گرامیداشت دهه کرامت و اعلام ورود به این ایام انجام می شود.
 
وی گفت: پیاده راه تهران که در طول روز تردد یک و نیم میلیون نفری در آن را شاهد هستیم از روز شنبه 31 خردادماه به مناسبت آغاز دهه کرامت آذین‌بندی خواهد شد و این روند در بازارهای دیگر استان‌های کشور نیز اجرایی خواهد شد.
وی افزود: توزیع شربت و شیرینی توسط بازاریان و اصناف از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این دهه است.
 
بهارلویی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی نیز اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت، تصریح کرد: محتوایی اعم از کلیپ و سرود با رویکرد مسائل اخلاقی و تربیتی تهیه شده است تا بتوان در این فضا نشر داد. این محتواها فضای حاکم در این بستر را تغییر می‌دهد و مردم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری جشن و تجمع را صادر کند مانند سال‌های قبل به صورت گسترده وارد خواهیم شد، گفت: جشن، مسابقه و ... از برنامه‌های ویژه اصناف و بازاریان در ایان ایام بوده است که در صورت موافق بازهم اجرایی می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴