عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید پشت صحنه‌های فساد را شناسایی کنیم، گفت: احتمالا در دستگاه‌های دولتی می‌خواهند اقداماتی انجام دهند که اقدامات مثبت قوه قضاییه تحت شعاع قرار گیرد لذا قوه قضاییه هراسی نداشته باشد و یک مجلس انقلابی پشت این حرکت انقلابی تا آخر خط خواهد بود.
۰
plusresetminus
مجلس انقلابی از اقدامات امیدبخش قوه قضائیه حمایت می‌کند/ پیگیری قتل قاضی منصوری از وزارت خارجه و اطلاعات در جلسه غیرعلنی مجلس
علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره روندی که در مبارزه با فساد از سوی قوه قضائیه شروع شده است، اظهار کرد: اقدامات قوه قضائیه واقعا یک جلوه امید بخشی را در جامعه ایجاد کرده است و از آیت الله رئیسی تشکر می‌کنیم.
 
وی بیان کرد: در مبارزه با مفاسد اقتصادی باید هم با عامل و هم با معلولش به شدت برخورد شود و از رئیس قوه قضائیه درخواست می‌کنیم با همه لابی‌گرهای روی صحنه و پشت صحنه برخورد جدی شود.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبری فرمودند تا انقلاب اسلامی است حتی یک فساد در جامعه زیاد است به همین دلیل با این همه چالش و مشکلاتی که برای مردم وجود دارد، واقعا ابتکار خوبی در مبارزه با فساد شکل گرفت.
 
بابایی تصریح کرد: مجلس از این روند حمایت می‌کند و حتی دو بار با بیش از 220 امضا از اقدامات مبارزه با فساد، شفافیت و اقدامات اساسی قوه قضائیه و حرکت‌هایی که در جامعه ایجاد کرده است تشکر کردند و ما تا آخر از این روند هم در حوزه تقنین و هم در حوزه نظارتی استقبال و حمایت می‌کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقاتی که در قوه قضائیه شروع شده تحت تاثیر فشارها قرا خواهد گرفت، گفت: قطعا همین طور است، برای ما مجلسی‌ها مرگ قاضی منصوری باید از سوی وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه گزارش داده شود و این موضوع را حتما در جلسه غیرعلنی پیگیری خواهیم کرد.
 
بابایی با بیان اینکه چرا مافیا باید بتوانند در کشور چنین اقداماتی انجام دهند، افزود: ما باید پشت صحنه‌های فساد را شناسایی کنیم به خصوص جریان‌های واداده‌ای که اساسا با جریان نفوذ در کشور همراهی دارند احتمالا در دستگاه‌های دولتی می‌خواهند اقداماتی انجام دهند که اقدامات مثبت قوه قضاییه تحت شعاع قرار گیرد لذا قوه قضاییه هراسی نداشته باشد و یک مجلس انقلابی پشت این حرکت انقلابی تا آخر خط خواهد بود.

وی از حرکت جدی که در قوه قضائیه در مبارزه با فساد آغاز شده تشکر کرد و ادامه داد: باید از این حرکت حمایت شود تا فساد ریشه‌کن شده و کسی به خود جرات ندهد حقوق ملت را پایمال کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم از قوه قضائیه به سبب عملکردش و آنچه سبب خوش‌بینی مردم شده تشکر و حمایت می‌کند، گفت: دشمن با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی موجود سعی در افزایش نارضایتی عمومی در کشور دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰