تغییر و تحول در ورزش بدون فشار سیاسیون؛

آقای استاندار برادرانه ورود کنید!

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۲۸۵۹۸
افتی که ورزش مازندران را در رتبه‌بندی وزارت ورزش در جایگاه نه چندان خوبی قرار داده و نیاز است مدیرکل ورزش بدون توجه به فشار سیاسیون، در برخی از شهرهای مهم تغییرات جدی ایجاد کند تا هر چه زودتر جلوی این افت شدید را بگیرد.
۰
plusresetminus
آقای استاندار برادرانه ورود کنید!
به گزارش بلاغ؛ ورزش مازندران با وجود داشتن استعدادهای فراوان اما از کمبود امکانات رنج می‌برد، نبود امکانات کافی و عدم مدیریت خوب، سبب شده تا ورزش  مازندران در رتبه‌بندی وزارت ورزش هم در جایگاه مناسبی قرار نداشته باشد.


جدا از این مسائل، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در برخی انتصاباتش در شهرستان‌ها چندان موفق عمل نکرده و مدیرانی در رأس ادارات قرار گرفتند که تجربه کافی را ندارند.



وابستگی سیاسی برخی مدیران و فشاری که بر مدیرکل وارد شده، در طول این سال‌ها علت اصلی انتصابات غیرکارشناسی بوده، انتصاباتی که وابستگی مدیران به نمایندگان مجلس را نشان می‌دهد، ‌دلیلی بر افت ورزش مازندران در طول این یکی دو سال اخیر بوده است.

افتی که ورزش استان را در رتبه‌بندی وزارت ورزش در جایگاه  نه چندان خوبی قرار داده و نیاز است مدیرکل ورزش بدون توجه به فشار سیاسیون، در برخی از شهرهای مهم تغییرات جدی ایجاد کند تا هر چه زودتر جلوی این افت شدید را بگیرد.

اما نکته عجیب‌تر این است که مدیران کم‌کار برخی شهرها، ضعف خود در مدیریت را پشت اقداماتی مخفی می‌کنند تا این‌گونه از عزل شدن نجات پیدا کنند. بهتر است مدیران دستگاه ورزش، تمرکز خودشان را بر مدیریت دستگاه خود قرار دهند و برای پیشرفت ورزش تلاش کنند.


از نظر توان مدیریتی برخی شهرهای مهم و قهرمان‌پرور استان با سوء مدیریت به ورطه ناکامی در مسابقات مختلف منطقه‌ای و ملی و حتی برخی از رشته‌های ورزشی در عمل به تعطیلی کشانده شده است.
در حوزه جوانان نیز باید اقدام خاص و مهم صورت بگیرد تا بتوان آن را مورد نقد و یا ارزیابی قرار داد.

حال با این تفاسیر، از احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و برادرشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و همه تصمیم‌گیرندگان و مؤثرین انتظار می‌رود، برای نجات ورزش و جوانان استان از شرق تا غرب و برای رهایی از انتهای جدول و بازگشت به صدر استان‌های برتر، تدبیری اندیشیده و با جایگزینی مدیرانی از جنس جوانان و ورزش به ورزش مازندران جان تازه‌ای دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر برادران حسین زادگان فشار نمی‌آورند...
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴