تاریخ انتشارجمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۸۳۶۶
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اجرای طرح فاتح در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح فاتح در سوادکوه/17 دستگاه خودرو آفرود کشف شد
به گزارش بلاغ، عبدالله اکبری در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه در تشریح نتایج طرح فاتح اظهار کرد: نیروی انتظامی  در سال 99 با وجود شیوع ویروس کرونا سعی در بالابردن امنیت اجتماعی و آرامش روانی جامعه دارد و طرح‌های کتاب جامع آماری، رعد و فاتح جهت ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می‌شود که موید فعالیت و پویایی کلانتری‌ها است.
 
وی با اشاره به اجرای موفق مرحله نخست طرح فاتح در کلانتری 12 زیراب، افزود: در مرحله دوم اجرای طرح فاتح در کلانتری 11 پل‌سفید در مجموع 25سارق، خرده فروشان مواد مخدر، معتاد اتباع خارجی، قاچاقچیان، اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به دستگیری 3 خرده فروش مواد مخدر گفت: 2 کیلو 480 گرم  مخدر نیز  کشف و تحویل مرجع قضائی شد.
 
این مسئول در تشریح جزئیات کشفیات صورت گرفته با اشاره به اینکه در طرح فاتح، 3 قبضه اسلحه گرم  و 78 فشنگ انواع سلاح‌ها کشف شد، افزود:ارزش اموال مکشوفه از دستگیرشدگان در این مرحله از طرح فاتح به ارزش 600 میلیون تومان است.
 
اکبری با اشاره به کشف 17 دستگاه خودرو سرقتی در این طرح گفت: 2 تن چوب قاچاقاق،10 قطعه عتیقه از دیگر کشفیات اجرای عملیات است. 
 
وی از دستگیری اراذل و اوباشی که از شهرستان‌های دیگر به قصد برهم زدن امنیت اجتماعی و درگیری وارد شهرستان شدند  خبر داد و افزود:اراذل و اوباش قبل از درگیری توسط تیم اطلاعاتی شناسایی و متوقف شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه محور سوادکوه جزء محورهای موصلاتی اصلی کشور و استان است، خاطرنشان کرد:افزایش کشف و ضبط کشفیات به معنی افزایش جرم در شهرستان نیست بلکه مواد یا کشفیات از سایر نقاط کشور به این منطقه رسیده و قصد عبور از این محور را دارند که  توسط نیروهای عملیاتی ما شناسایی و دستگیر می‌شوند.
 
 این مسئول تاکید کرد: طرح‌های مختلف پلیس از جمله طرح‌های رعد، فاتح ، ظفر و ... را با قدرت ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، طرح ظفر به صورت استانی، طرح فاتح در شهرستان و طرح رعد در سطح  رده و یگان‌ها با توجه به نیازمندی به هر کدام از این طرح‌ها اجرایی می‌شود.
 
اکبری در پایان از اجرایی‌شدن طرح‌هایی در فصل تابستان و ایامی که شهرستان میزبان گردشگران و مسافران است با همکاری دستگاه‌های متولی برون سازمانی خبر داد و  به کشف 17 دستگاه خودرو آفرود در هفته‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با تماس با شماره تلفن 110 پلیس،  تخلفات، بی حجابی و بدحجابی را گزارش کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Ukraine
محمودشیرزادکرمانی
باسلام و درود و تقدیر وتشکر از مسئولین محترم و دلسوز شهرستان وتمامی عزیزانی که برای آبادانی شهرستان و کشور دلسوزانه تلاش میکنن