عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا/اکنون زمان خرید است یا فروش؟

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۲۸۲۸۷
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از تازه‌ترین قیمت طلا و سکه در بازار ماندران خبر داد و گفت: همچنان روند رو به بالا در بازار طلا و سکه، هر چند با شیب کم، ادامه دارد.
۰
plusresetminus
ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا/اکنون زمان خرید است یا فروش؟
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: همچنان روند رو به بالا در بازار طلا و سکه، هر چند با شیب کم، ادامه دارد.

وی افزود: قیمت دلار در بازار آزاد با نرخ 18 هزار و 700 تومانی در حال نزدیک شدن به مرز 19 هزار تومانی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: هر گرم طلا در بازار امروز، 761 هزار تومان در معاملات، نرخگذاری شد.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران ادامه داد: ربع سکه در بازار امروز با قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان و نیم سکه نیز با قیمت 3 میلیون و 860 هزار تومان، دادوستد شد.

نصیری اعلام کرد: سکه تمام امروز با کمی افزایش خود را به نرخ 7 میلیون و 760 هزار تومان رساند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این باره که در شرایط فعلی زمان خرید طلا است یا فروش آن، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تجربه قبلی بازار طلا و ثبت رکورد 20 هزار تومانی دلار در کشور، هنوز به قله قیمتی در بازار نرسیده‌ایم و به نظر می‌رسد برای فروش باید کمی دست نگاه داشت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، گفت: اکنون و حداقل تا یک ماه آینده، زمان مناسبی برای خرید طلا و سکه است و برای فروش باید منتظر ماند و دید که پس از رسیدن قیمت‌ها به قله، مزنه در بازار طلا روند معکوس به خود خواهد گرفت و یا دوباره به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد و آن‌گاه تصمیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ما،  قیمت طلا 18 عیار در چنین روزی در سال گذشته، هر گرم 425 هزار تومان بود که حاکی از افزایش 335 هزار تومانی هر گرم طلا، طی یک سال گذشته است.

گفتنی است همچنین در 29 خرداد 98، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 619 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 377 هزار تومان و قیمت ربع‌سکه یک میلیون و 578 هزار تومان تعیین شده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم