دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران خبر داد

میزبانی مازندران از کاروان زیرسایه خورشید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۸۲۲۴
دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران از میزبانی این استان در دهه کرامت از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید خبر داد.
۰
plusresetminus
میزبانی مازندران از کاروان زیرسایه خورشید
پیروز شمشیربند در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  با اشاره به میزبانی مازندران از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، اظهار کرد: با پیگیری‌ها برای سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، از تاریخ ۶ تیر به مدت 8 روز مازندران میزبان کاروان خادمان امام رضا(ع) است. 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیاری از برنامه‌های اجتماعی حذف شد، افزود: زمان‌بندی طوری انجام شد تا کاروان در  کل استان حضور یابد.

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران اعضای هر کاروان را 3 نفر شامل مبلغ، مداح و خادم برشمرد و تصریح کرد:در مراسمات امسال پرچم گردانی ممنوع است و استقبال از کاروان فقط در صورت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مجاز است. 

این مسئول افزود: از ۵۷ عنوان برنامه‌های سال گذشته فقط ۷ سرفصل در قالب ۲۵ برنامه قابل اجرا است.

شمشیربند دیدار با خانواده شهدای سلامت هر شهرستان را از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید عنوان و خاطرنشان کرد: زمان توزیع نمک تبرکی در نانوایی‌ها ۱۳ تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام به صورت تمرکزی انجام می‌شود. 

وی با اشاره به شرایط کرونایی این ایام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: یک خبرنگار کاروان را همراهی می‌کند و بعد از تهیه عکس و خبر با هماهنگی دبیر اجرایی برنامه‌ها  اطلاع‌رسانی می‌شود. 

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران در پایان خاطر نشان کرد: تیم پیشتاز قبل از حضور کاروان اصلی در محل حضور می‌یابد و برنامه‌ریزی‌های لازم  جهت حضور کاروان انجام می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان برنامه‌ها اجرا شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴