تاریخ انتشارجمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۸۲۱۹
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم با دعوت از خبرنگاران، نشست خبری با اهالی رسانه انجام داد که متاسفانه در این نشست دعوتی از خبرنگاران میاندورود نشد.
۰
plusresetminus
گام اول بی‌مهری نماینده مجلس به خبرنگاران میاندورودی
به گزارش بلاغ، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم با دعوت از خبرنگاران، نشست خبری با اهالی رسانه انجام داد که متاسفانه در این نشست دعوتی از خبرنگاران میاندورود نشد.
 
همان‌طور که این نمایندگان در زمان کسب رای از سوی مردم توجه به هر دو شهرستان و ظرفیت‌های آن را مورد تاکید قرار می‌دادند اما در ابتدای کار و در زمان عمل اینگونه عمل نشد و باید دید این بی‌توجهی به مردم و اهالی رسانه میاندورود تا کی از سوی این نماینده ادامه خواهد داشت.
 
شهرستان میاندورود در مجاورت مرکز استان و داشتن شرکت‌های بزرگ و کوچک متعدد، ظرفیت‌های اقتصادی بالا، زمین‌های کشاورزی و باغی مطلوب، جنگل، کوه و دریا و رودخانه و... و همچنین داشتن راه آهن، هم‌جواری با بندر امیرآباد، قرار گرفتن فرودگاه بین المللی دشت ناز در این شهرستان و عبور جاده ترانزیتی استان از این شهرستان، محل مناسبی برای سرمایه گذاری است و این را می‌توان از تعداد شرکت‌های بزرگی که در گذشته احداث شدند، فهمید.
 
واقع شدن میاندورود در هم‌جواری مرکز استان شاید دسترسی به آن را آسان می‌کند اما مسئولان زیر گوش خود را به خوبی ندیدند و نسبت به این بخش از استان قافل شدند که یک نمونه کوچک آن را می‌توان آسفالته نبودن تنها راه جنگلی و دسترسی به روستاهای بالادست که طول زیادی هم ندارد را نام برد که بعد از جدا شدن میاندورود از ساری کمی به آن توجه شد و مقداری از این راه کوتاه آسفالت شد و تا قبل از شهرستان شدن میاندورود توجه‌ای به زیرساخت‌های این شهرستان نشده بود که نام بردن از همه آنها فعلا مقدور نیست.
 
با تشکیل شهرستان میاندورود در سال 89 و به طبع آن شکل گیری بسیاری از ادارات، رسانه نیز بیش از پیش در این شهرستان فعال شد و خبرنگاران فعالیت خود را با محوریت بررسی و انعکاس اخبار و مشکلات این شهرستان آغاز کردند.
 
اما بعد از گذشت حدود 10 سال از مستقل شدن میاندورود و فعالیت رسانه‌های مختلف در این شهرستان، دعوت نشدن نماینده افکار عمومی این شهرستان در نشست خبری نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نشان از وجود همان نگاه گذشته به میاندورود را دارد  که این رویه باید تغییر کند و رسانه‌ها و خبرنگاران قطعا به این موضوع ورود پیدا خواهند کرد و آن را پیگیری می‌کنند.
 
در دوره‌های گذشته نیز نمایندگان در نشست‌های خود از خبرنگاران میاندورود دعوت نمی‌کردند و هم اینکه در میاندورود دفتر ارتباط مردمی نداشتند و اگر بود در حد یک تابلو و درهای بسته بود و این رویه ظاهرا توسط این نماینده تازه وارد به مجلس نیز در حال ادامه دادن است.
 
اسماعیل حقی مدیر مسئول پایگاه خبری میانخبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه هیچ دعوتی از سوی دفتر آقای بابایی از رسانه ما نشد و این در حالی است که میانخبر اولین و تنها پایگاه خبری دارای مجوز و فعال شهرستان میاندورود است.
 
حقی با بیان اینکه نمایندگان در گذشته ارتباط مناسبی با خبرنگاران میاندورود نداشتند، افزود: بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایندگان باید با رسانه‌های شهرستان ارتباط برقرار کند و برنامه‌های حضور نمایندگان در شهرستان را به خبرنگاران اطلاع رسانی کنند که متاسفانه در دوره جدید از سوی بابایی و دفتر وی چنین موضوعی اتفاق نیفتاد.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اتفاقات عمدی نبوده باشد و نمایندگان به خبرنگاران و اهالی رسانه و نمایندگان افکار عمومی احترام گذاشته و ارتباط مناسب با آنها داشته باشند.
 
این فعال رسانه‌ای میاندورود، تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و می‌توانند کمک خوبی برای مسئولین باشند به شرطی که مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند از طرفی رسانه‌ها به‌عنوان یک عامل بسیار مهم در اطلاع رسانی و هدایت افکار عمومی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲