تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۲۷۹۴۶
رئیس اداره بهداشت آمل گفت: با وجود اینکه شرایط زرد است و دیگر بیمارستان های از بیمار کرونایی خالی است، اما همچنان این بیماری در کشور فعال است.
۰
plusresetminus
بستری بودن 30 بیمار کرونایی در آمل/مردم مراقب شیوع گسترده کرونا باشند
فرامرز اکبری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه حدود 30 بیماری کرونای در بیمارستان امام آمل وجود دارد، گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت آمل، استان این شهرستان را در شرایط زرد اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه تنها بیمارستان امام خمینی(ره) بیماران کرونایی را در آمل پذیرش می کند، عنوان کرد: با وجود اینکه شرایط زرد است و دیگر بیمارستان های از بیمار کرونایی خالی است، اما همچنان این بیماری در کشور فعال است.

رئیس اداره بهداشت آمل تصریح کرد: مردم همچنان باید توصیه ها را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند، از جامعه انتظار می رود مانند گذشته رفتار کنند و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات ضروری مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

وی جدی ترین مسئله بهداشت را دست ها دانست و تاکید کرد: دست ها را با اب و صابون و یا مواد ضدعفونی مرتبا بشورید و در تجمات حتما از ماسک استفاده کنید.

اکبری خاطرنشان کرد: در صورت بروز علائم اولیه سرماخوردی در منزل بمانید و استراحت کنید و اگر نیاز به مراجعه پزشک بود، با وجود ماسک و دستکش به پزشک مراجعه کنید.

وی ادامه داد: اینکه کسی مبتلا به این بیماری شود، این بیماری را نخواهد گرفت و یا ناقل نخواهد بود هنوز اثبات نشده است، در این شرایط بیماران بهبودیافته نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند.

اکبری در پایان از پزشکان و کادر درمان تشکر کرد و یادآور شد: از شهروندان درخواست می کنم، همچنان به موارد بهداشتی توجه کنند و درمکان های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷