امام جمعه میاندورود:

ابرقدرتی آمریکا توخالی بود

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۲۷۴۸۷
امام جمعه میاندورود گفت: بسیاری در داخل و خارج دل‌بسته به آمریکا بودند، امروز آمریکا خودش گرفتار مشکلاتش شده و مردم این کشور از بی‌عدالتی در رنج هستند و این ابرقدرتی که درست کردند، ابرقدرت توخالی بیشتر نبوده است.
۰
plusresetminus
ابرقدرتی آمریکا توخالی بود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی از سوی امام(ره) در سال 59، اظهار کرد: اگر به دنیا نگاه کنیم هر حادثه‌ای اتفاق می‌افتد زیربنای آن به مسائل فرهنگی آن کشور برمی‌گردد.

وی بیان کرد: بسیاری در داخل و خارج دل‌بسته به آمریکا بودند، امروز آمریکا خودش گرفتار مشکلاتش شده و مردم این کشور از بی‌عدالتی در رنج هستند و این ابرقدرتی که درست کردند، ابرقدرت توخالی بیشتر نبوده است.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که امام(ره) کردند این بود که گفتند "نه شرقی نه غربی" یعنی وابسته به فرهنگ غرب و شرق نباشیم اگر امروز می‌خواهیم به این شعار عمل کنیم باید برگردیم به فرهنگ ناب محمدی.

محمدنسب با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد کشاورزی، تصریح کرد: اگر مسئولان اجرایی کشور به این فرمان امام(ره) عمل کنند، اگر روزی دور تا دور کشور را دیوار بکشیم نیاز به کشورهای دیگر نداریم.

وی افزود: اگر مسئولان مصمم باشند و دست دلالان را قطع کنند و هزینه‌ای که برای واردات برنج می‌کنند را به کشاورزان سه استان شمالی بدهند می‌توانیم علاوه بر تامین برنج کشور، نیاز کشورهای مشترک المنافع را نیز تامین کنیم.

محمدنسب گفت: در زمایش مومنانه آمدیم و خواستیم به آسیب دیدگان کمک کنیم اما بجای اینکه برنج ایرانی توزیع کنیم برنج خارجی توزیع شد.

امام جمعه میاندورود در پایان با اشاره به سختی تولید برنج، خاطرنشان کرد: هزینه تولید برنج هر سال بیشتر می‌شود اما قیمت آن متناسب با هزینه کرد افزایش پیدا نمی‌کند و این باعث دلسردی کشاورزان می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴