نماینده قائمشهر و جویبار در مجلس تاکید کرد

لزوم بررسی مشکلات دریا و سواحل در صحن علنی مجلس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۲۷۳۱۳
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان‌های شمالی خواست در قالب یک هم‌اندیشی تعاملی پروژه دریا، ساحل، ساحل نشینان و مسافران را در یک مجموعه کامل و کارشناسی شده مورد بررسی قرار دهند و در صورت نیاز با تصویب قوانین بازدارنده و یا تسهیل کننده آن را در صحن علنی مجلس مطرح کنند.
۰
plusresetminus
لزوم بررسی مشکلات دریا و سواحل در صحن علنی مجلس
کیوان مرادیان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: غرق شدن تعداد قابل توجهی از هموطنان، آلودگی‌های محیط زیست، گسترش بی رویه تبدیل زمین‌های کشاورزی به ویلا، بی‌توجهی به هنجارها و ارزش‌های دینی و اعتقادی از پیامدهای عدم برنامه و عدم کنترل و نظارت بر طرح سالمسازی دریا است.
 
وی افزود: مطمئناً مجلس یازدهم در این مسئله ورود جدی خواهد داشت.
 
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگرانی های موجود در موضوع استفاده صحیح از دریا و سواحل هر ساله در مقطع خاص مطرح و به صورت رفع تکلیفی اقدامات کوتاه‌مدت صورت می گیرد که این نوع برخورد با یک ظرفیت بزرگ و خدادادی تاسف بار و موجب هدر رفت سرمایه های مادی و معنوی می شود.
 
مرادیان از نمایندگان استان‌های شمالی خواست در قالب یک هم‌اندیشی تعاملی پروژه دریا، ساحل، ساحل نشینان و مسافران را در یک مجموعه کامل و کارشناسی شده مورد بررسی قرار دهند و در صورت نیاز با تصویب قوانین بازدارنده و یا تسهیل کننده آن را در صحن علنی مجلس مطرح کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲