تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۲۷۳۱۰
امام‌جمعه شهرستان جویبار تخریب بی‌رویه محیط‌زیست، انباشت زباله و سرایت شیرابه‌ها به سفره‌های زیرزمینی، آلودگی‌های بی‌رویه رودخانه‌ها و نابودی جنگل‌ها و مراتع از پیامدهای بی‌توجهی به مناطق ساحلی دانست و از مسئولان خواست برای رفع مشکل تصمیماتی را اتخاذ کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان برای مناطق ساحلی تصمیمات درستی اتخاذ کنند
به گزارش بلاغ،آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در جلسه شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ساحل دریا یکی از موهبت الهی و فرصتی برای درآمدزایی و تفریحات سالم است اظهار کرد: مسئولان شرایط لازم را برای استفاده مطلوب از دریا فراهم کنند.
 
 وی نظارت دائمی بر رعایت هنجارهای دینی و هم‌زمان ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا را از الزامات مدیریت بر سواحل دانست افزود: هجوم مسافران می‌تواند موجب اوج‌گیری کرونا و بعضاً ایجاد مشکلات اجتماعی برای شهرهای ساحلی شود.
 
 امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: باید از فرصت دریا برای جذب توریسم در قالب یک مجموعه مشخص و کنترل‌شده بهره‌برداری کنیم و موضوعاتی مانند تضعیف ارزش‌های اسلامی در سیستم‌های اجرایی موردتوجه قرار گیرد.
 
نادعلیزاده تخریب بی‌رویه محیط‌زیست، انباشت زباله و سرایت شیرابه‌ها به سفره‌های زیرزمینی، آلودگی‌های بی‌رویه رودخانه‌ها و نابودی جنگل‌ها و مراتع از پیامدهای بی‌توجهی به مناطق ساحلی دانست و از مسئولان خواست برای رفع مشکل تصمیماتی را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴