تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۲۷۸
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: لیبرال دموکراسی غربی به پایان راه خود نزدیک شده است و انزجار عمومی مردم از حکومت‌های غربی ناشی از خوی تجاوزگری اردوگاه استکباری در طول دهه‌های متمادی است.
۰
plusresetminus
لیبرال دموکراسی غربی به پایان راه خود نزدیک می‌شود/ صدای شکسته شدن استخوان آمریکا به گوش می‌رسد
کیوان مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه لیبرال دموکراسی غربی به پایان راه خود نزدیک شده است اظهار کرد: انزجار عمومی مردم از حکومت‌های غربی ناشی از خوی تجاوزگری اردوگاه استکباری در طول دهه‌های متمادی است جای تأسف دارد هنوز هم عده‌ای باشند که غرب را کعبه  آمال و آرزوهای خود بدانند و انگیزه نوکری آمریکا و اسرائیل جنگ روانی علیه ملت خود و زادگاه خود را تقویت کنند.
 
وی ضمن هشدار به نوکران منطقه‌ای آمریکا گفت: دیگر وقت آن رسیده است که از دامان نحس آمریکا خارج شوید و دست دوستی و برادری به جمهوری اسلامی بدهید، ایران بزرگ علیرغم قدرت و اقتداری که در اختیار دارد در طول چهار دهه گذشته کمال خویشتن‌داری را نسبت به کشورهای مسلمان و همسایه را اعمال کرده است.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی از گردانندگان و متصدیان رسانه‌های مجازی خواست کمپین حمایت از سیاه‌پوستان و رنگین‌پوستان آمریکا را که با شعار می‌خواهیم نفس بکشیم در خیابان‌های این کشور حضور دارند راه‌اندازی کنند و فریاد اعتراضی مظلومان تحت ستم آمریکا را به گوش جهانیان برساند.
 
مرادیان در پایان بابیان اینکه صدای شکسته شدن استخوان آمریکا به گوش می‌رسد عنوان کرد: اینک ثمره خون شهدای مقاومت و فرمانده سلحشور آن به بار نشسته و آمریکایی پوشالی را با بن‌بست تاریخی مواجه کرده است و حقیقت پیروزی خون بر شمشیر را عینیت بخشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴