تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۲۷۲۰۵
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در حال حاضر، تمامی پروازهای استان در تمامی فرودگاه‌های مازندران به حالت اول برگشته است؛ گفت: اگر درخواستی برای پرواز بین‌المللی از فرودگاه ساری وجود داشته باشد، ما آمادگی ارائه خدمات به متقاضیان را داریم.
۰
plusresetminus
بازگشت روال عادی پروازها به فرودگاه‌های مازندران/آماده خدمات به پرواز‌های بین‌المللی هستیم
سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت پروازی از فرودگاه‌های سه گانه مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر، وضعیت پروازی در تمامی فرودگاه‌های استان به روال عادی باز گشته است.

وی از فعالیت خط جدید ساری به اصفهان از 5 خرداد تا کنون خبر داد و افزود: این پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه از فرودگاه ساری انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه ساعت خروج از ساری به اصفهان 16:35 و ساعت ورود 21 و در روز پنج‌شنبه نیز ساعت خروج از ساری 9:40 و ساعت ورود 14:10 دقیقه می‌باشد.

وطن‌خواه در خصوص پرواز از ساری به مقصد کیش، بیان کرد: پروزا کیش نیز که طی ایام کرونا، لغو شده بود، هم اکنون در حال انجام است و در روزهای جمعه و سه شنبه پروازها به مقصد کیش از فرودگاه ساری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تمامی پروازهای استان در تمامی فرودگاه‌های مازندران به حالت اول برگشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: در حال حاضر از فرودگاه ساری پرواز به مقاصد کیش، اصفهان، مشهد، تبریز و تهران در حال انجام است و حتی تعداد پروازهای هفتگی ما به تهران از 3 پرواز به 6 پرواز در هفته افزایش یافته است.

وطن‌خواه گفت: در رامسر نیز پروازها به بیش از حد معمول رسیده است و در حالی که تعداد پروازهای ما در طول هفته به 4 پرواز تهران می‌رسید، هم اکنون به 12 پرواز، افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: در نوشهر نیز در هفته تقریبا 18 نشست و برخاست هوایی داریم و به روال قبلی خود بازگشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی عدم پروازهای بین‌المللی از فرودگاه ساری علیرغم درج عنوان بین‌المللی فرودگاه دشت ناز در سر درب این فرودگاه، تصریح کرد: فرودگاه‌هایی که مرز هوایی در کشور هستند، عملا به آن‌ها فرودگاه بین‌المللی در عرف اطلاق می‌شود؛ البته ما ظرفیت پذیرش پروازهای بین‌المللی را داریم اما چون در حال حاضر درخواستی نیست، ما پروازی نداریم.

وطن‌خواه گفت: همین اکنون نیز اگر درخواستی برای پرواز بین‌المللی وجود داشته باشد، ما آمادگی ارائه خدمات به متقاضیان را داریم و درواقع اگر شرکتی متقاضی و مسافرش را داشته باشد، مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴