تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۹۰۳
امام جمعه گتاب گفت: در حال حاضر 9 روستای بخش گتاب متصل به آب شرب هستند ولی قطع است و مشکل استفاده از آب چاه دارند البته حدود 50 روستا داریم که آن‌ها به نسبت همین مشکل را دارند
۰
plusresetminus
مشکلات ادامه‌دار آب آشامیدنی 50 روستا بخش گتاب/نمایندگان مجلس و مسئولان جاده مرگ‌آور فراموش نشود
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی خانلری در نشست خبری با اصحاب رسانه بابل اظهار کرد: خبرنگاران رسولان جامعه هستند و شهدای خبرنگار هم در خط مقدم جبهه‌های مختلف به بصیرت بخشی جامعه پرداختند.

وی افزود: امروز در جنگ هیبریدی حضور داریم و در صف مقدم خبرنگاران هستند که باید مقابل دشمنان و برنامه‌های آنها مثل نشر اکاذیب و شایعه‌سازی ایستاد.

امام‌جمعه شهر گتاب ادامه داد: خبرنگاران نقش کم نظیری در انتقال مفاهیم و بصیرت افزایی به عموم جامعه دارند البته بیان نقد سازنده بسیار مهم جلوه می کند و امام خمینی(ره) تاکید بر آگاهی‌سازی به مردم داشتند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های مردم و مسئولان نظام در خدمت به عموم جامعه در شرایط کرونایی تصریح کرد: خدمات مسئولان نظام در زمینه ویروس کرونا بسیار مهم بود، دیدید در بسیاری از کشورها حتی ابرقدرت‌ها نیز برای مقابله با این ویروس درماندند اما نظام ما با همکاری، همت مردم و زحمت‌کشان عرصه بهداشت ایستادند و امروز وضعیت بطور نسبی تقریبا قابل کنترل شده است.

خانلری گفت: به تناسب عموم جامعه در بخش گتاب به‌همت گروه‌های جهادی کارهایی مانند ضدعفونی کردن معابر و کمک به هموطنان، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه با همکاری بسیج و خیرین در قالب طرح مواسات یش از سه هزار سبد کالا به قیمت حداقلی هر سبد ۲۰۰ هزار تومان انجام شد.

وی افزود: کمبود ماسک یکی از مشکلاتی بود که با حضور پایگاه‌های بسیج در کل بخش روزانه حدود ۱۸هزار ماسک تولید شد و نگاه به ظرفیت داخلی با رویکرد جهش تولید این مهم محقق و به مردم و بیمارستان‌ها اعطا گردید.

استاد حوزه علمیه گتاب ادامه داد: طبخ و تهیه غذای برای نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه سپاه و بسیج حدود ده میلیارد ریال در این بخش انجام ماموریت شد که نشان از عملکرد مثبت جامعه در بحران‌هاست.

این مسئول یادآور شد: چالش امروز غرب نداشتن این چنین مردمی با سازگاری بسیج و ظرفیت‌های خیرین است، مجریان اجرایی باید پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند.

خانلری اذعان کرد: یکی از مشکلات منطقه گتاب استفاده بهینه از ظرفیت‌های مرکبات و باغداری است که هیچ بهره‌برداری مفیدی در گذشته نشده و به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۹ روستای بخش گتاب متصل به آب شرب هستند ولی قطع می‌باشد و مشکل استفاده از آب چاه دارند البته حدود ۵۰ روستا داریم که آن‌ها به نسبت همین مشکل را دارند البته پیگیر اعتبارات از سوی نمایندگان قبلی و فعلی بودیم.

امام جمعه گتاب تاکید کرد: در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات ۵ کیلومتر آسفالت گاون‌کلا توسط دو نفر از نخبگان ملی منطقه آقایان حسن‌نیا و خدابخشی  انجام شد.

این مسئول بزرگترین مشکل بخش گتاب را جاده شهید صالحی عنوان و گفت: امروز یکی از مشکلات مردم منطقه جاده مرگ‌آور گتاب است و بیشترین تصادفات جاده‌های مواصلاتی شهرستان بابل را در خود جای داده که با اعتبارات بخشی قابل حل نیست و بایداز ظرفیت‌های ملی بخش استفاده شود‌که همت مسئولان  علی‌الخصوص نمایندگان را می‌طلبد.

خانلری افزود: حدود ۴۰ میلیارد ریال تا به امروز برای مصلی از سوی خیرین انجام شد و همچنان نیازمند کمک‌ها هستیم البته ارتباط‌گیری با بنیاد برکت و علوی گرفته شده و در زمینه تامین سیمان قول‌هایی گرفتیم.

وی در پایان گفت: با تاکیدات رهبری در زمینه آتش به اختیار و نقش قرارگاه فرهنگی امروز در شرایط کرونا در دفتر امام جمعه و حوزه علمیه بخش پرورش نیروهای انقلابی را دنبال، کیفی‌سازی و کادرسازی نیرو را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴