تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۲۶۷۵۴
کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم هوای گرم در مازندران خبر داد و گفت: در ارتفاعات و نیمه غربی استان، با احتمال زیاد، شرایط برای بارش‌های پراکنده و رگباری فراهم است.
۰
plusresetminus
تداوم هوای گرم در مازندران تا روز سه‌شنبه/ احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان
مرتضی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت جوی آسمان مازندران گفت: حداقل دمای امروز استان اختصاص به آلاشت با 8 درجه بالای صفر و گرم‌ترین نیز به روز گذشته بر می‌گردد که گلوگاه با 29 درجه بالای صفر بوده است.

وی افزود: ما دیشب بارش‌های پراکنده را در سطح استان داشتیم که میزان بارندگی در کیاسر 4 میلی‌متر، آلاشت 1.7 میلی‌متر، سیاه بیشه 0.6 میلی متر و  پل سفید 3 میلی‌متر بارندگی گزارش کردند.

این کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد:  امروز آسمان استان، عمدتا نیمه آفتابی است و همچنان در بعدازظهر و شب، شرایط برای رشد ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده فقط در ارتفاعات فراهم است.

فرجی ادامه داد: فردا دوشنبه نیز آسمان استان، عمدتا صاف استو هوا قدری گرم‌تر هم می‌شود؛ البته در بعدازظهر، افزایش ابر به ویژه در نیمه غربی استان داریم.

وی گفت: روز سه شنبه هم هر چند افزایش دما ادامه پیدا می‌کند اما باز هم در ارتفاعات و نیمه غربی استان، با احتمال زیاد، شرایط برای بارش‌های پراکنده و رگباری فراهم است.

این کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران بیان کرد: تغییرات دمایی امروز مرکز مازندران نیز بین حداقل 18 و حداکثر 27 درجه سانتیگراد بوده است.

فرجی متذکر شد: دریا نیز تا صبح فردا مواج است و برای فعالیت‌هایی دریایی به ویژه شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲