تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۷۶
سرمربی بایرن مونیخ به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لورکوزن پرداخت و تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ به روند پیروزی های پیاپی خود در بوندسلیگا ادامه داد. بایرن بعد از آغاز مجدد بوندسلیگا 5 بار به میدان رفته که در هر 5 بازی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شده تا با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندی باقی بماند، این درحالی است که تا پایان لیگ تنها 4 هفته دیگر باقی مانده است.
فلیک بعد از پیروزی 4 بر دو برابر لورکوزن گفت: هدف از فوتبال کسب پیروزی است. نشان دادیم که تفکر پیروزی در بین بازیکنان بایرن وجود دارد و همین تفاوت را رقم زد. در سال 2020 با وجود مشکلاتی که در ابتدا داشتیم اما نتایج خوبی کسب کرده ایم.
او ادامه داد: در دیدار امروز با وجود آنکه یک گل دریافت کردیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. نه تنها گل خورده را جبران کردیم بلکه موفق به زدن 4 گل شدیم و این رویکرد و تفکر بایرن را نشان می‌دهد. اینکه گل بخورید و با این اقتدار به بازی برگردید نشان از بازیکنان باکیفیتی است که در اختیار دارید.
سرمربی بایرن در ادامه صحبت های خود گفت: شما به نقش گورتزکا در دو گل نخست بایرن دقت کنید. او حضوری دیوانه کننده روی دو گل نخست ما داشت و نشان می دهد که چقدر آماده و سرحال است.
او درباره کارت زرد پنجم مولر و لواندوفسکی گفت: این واقعا ناراحت کننده است اما باید آن را قبول کرد. با داور صحبت کردم و گفت که صحنه ها را به خوبی دیده است. دیدار سختی برابر مونشن گلادباخ پیش رو داریم و امیدوارم که روند خوب ما ادامه داشته باشد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰