تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۷۰
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: هنوز مجوز کتبی از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش برای برگزاری اردوی پارالمپین به فدراسیون تکواندو صادر نشده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مسعود لشگری در گفت‌وگو ، درباره زمان برگزاری اردوی دو ورزشکار پارالمپیکی تکواندو اظهار کرد: برای برگزاری اردوی این دو پارالمپین فدراسیون تکواندو منتظر مجوز کتبی از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش است تا اردوی آنها در محل فدراسیون تکواندو برگزار شود.
وی گفت: این مجوز باید به فدراسیون تکواندو ارسال شود تا آنها نسبت به برگزاری اردوی پاراتکواندوکار اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اقدام کند.
رئیس انجمن پاراتکواندو تصریح کرد: درست است ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری تمرینات ورزشکاران در رشته‌های انفرادی را صادر کرده است اما فدراسیون تکواندو برای برگزاری اردوها و شروع این دو پاراتکواندوکار منتظر دریافت مجوز کتبی از سوی وزارت ورزش است تا اردوی این دو ورزشکار آغاز شود.
لشگری اضافه کرد: ما برنامه ریزی خود را انجام داده‌ایم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در حال حاضر چهار ماه است که این دو پاراتکواندوکار تمرینات خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند و نیاز است که زودتر اردوی آنها آغاز شود تا مربیان عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشند.
وی با بیان اینکه در شش ماه اول سال تمام مسابقات جهانی پاراتکواندو لغو شده است خاطرنشان کرد: ما برنامه‌های مسابقات برون مرزی خود را به فدراسیون ارائه دادیم و منتظر تقویم فدراسیون جهانی در شش ماه دوم سال هستیم تا بتوانیم برای دو ورزشکار پارالمپین خود برنامه‌های منسجم و مدونی را برای حضور در مسابقات برون مرزی داشته باشیم. به هر صورت به دلیل ویروس کرونا ما چهار ماه زمان را از دست داده‌ایم و برای ارتقای عملکرد این دو ورزشکار خود نیاز به اعزام آنها به مسابقات متعدد هستیم تا بتوانیم رنکینگ خود را در جهان از دست ندهیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تکواندو زودتر برنامه‌های تمرینی این دو ورزشکار پاراتکواندو برگزار شود تا بتوانیم از برنامه‌های پیش بینی شده خود بیش از این عقب نیفتیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴