تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۲۶۶۵۸
دارنده ۳ طلای جهان و المپیک با بیان اینکه در هر میدانی به دنبال رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال است، تاکید کرد: هدفم این است که تا المپیک ۲۰۲۴ کشتی بگیرم.
۰
plusresetminus
یزدانی: تا المپیک ۲۰۲۴ کشتی می‌گیرم

به گزارش بلاغ، حسن یزدانی در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: هدفم این است که در تمامی رقابت‌های جهانی و المپیک بهترین نتایج را بگیرم و دوست دارم تا جایی که بدنم جواب بدهد به خوشرنگ‌ترین مدال‌ها برسم. اگر بدنم جواب بدهد‌،هدفم این است که تا المپیک ۲۰۲۴ کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که کدام کشتی‌گیر را الگوی فنی خود می‌داند؟ خاطرنشان کرد: این نیست که فقط یک نفر را الگوی خودم بدانم، بلکه سعی می‌کنم کشتی‌های قهرمانان ایران و جهان را ببینم و نکات لازم را از آنها فرا بگیرم. او تصریح کرد: الگوی من از نظر اخلاقی، جهان پهلوان تختی است اما در بحث فنی همه قهرمانان برای من قابل احترام هستند و نمی‌توانم بگویم فقط از یک نفر الگو برداری می‌کنم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه وزن طبیعی ام ۸۹ کیلوگرم است، کشتی گرفتن در وزن ۸۶ کیلوگرم برایم ایده آل است اما اگر در آینده وزنم بالاتر برود قطعا به اوزان بالاتر خواهم رفت. دوست دارم در وزن‌های بالاتر هم کشتی بگیرم اما الان شرایط وزنی ام این اجازه را به من نمی‌دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰