تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۲۶۶۵۲
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: گام نخست ما شفافیت در آرا بود و این شفافیت در همه ابعاد زندگی مسئولان ورود می‌کند که ثمره مثبت این شفافیت نشان داده می‌شود.
۰
plusresetminus
شفافیت در همه ابعاد زندگی مسئولان ورود می‌کند/مدیران دنبال رزومه‌سازی نباشند
به گزارش بلاغ، کیوان مرادیان در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به تفکر جهانی امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: به اعتراف دشمنان در خصوص تحریم‌های فلج کننده علیه کشور، نظام تفکر انقلابی امام در حال صادر شدن است و با گذشت چهار دهه از انقلاب، ایران جزء قدرت‌های منطقه محسوب می‌شود و حرکت انقلاب به سوی پیشرفت و رو به جلو است.
 
وی با بیان اینکه سیستم امنیتی کشور ریگی را از آسمان به پایین می‌کشد، چطور نمی‌تواند با فساد مبارزه کند و یا چگونه افرادی طی چند سال به ثروت‌های نجومی دست یافتند، افزود: گام نخست ما شفافیت در آرا بود و این شفافیت در همه ابعاد زندگی مسئولان ورود می‌کند که ثمره مثبت این شفافیت نشان داده می‌شود. 
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چطور می‌شود ایران می‌تواند ماهواره به فضا بفرستد یا اینکه موشک نقطه‌زن طراحی کند ولی نمی‌تواند مشکل آب شرب منطقه‌ای را برطرف کند. 
 
مرادیان افزود:حضور مدیران در میدان عمل و کنار مردم بسیار حائز اهمیت است، درک درست مسئولان از وضعیت مردم آرامش روانی را به دنبال دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: با حضور پر رنگ مردم در کنار مسئولان بحران جدی همچون کرونا مدیریت شد، مردم انتظار دارند مسئولان در کنار آنها قرار گیرند.
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار حق مردم و نظارت حق نمایندگان است چهار سال فرصت عظیمی است که می‌تواند سرنوشت و آینده فرزندان را به سوی پیشرفت رقم بزند یا عقب‌گرد کند. 
 
مرادیان با تاکید بر اینکه حوزه انتخابیه محل رزومه‌سازی برخی از مدیران نیست از عدم حضور مدیر البرزمرکزی در شهرستان گلایه کرد و افزود: مدیر باید همانند یک کارگر در میدان کار قرار گیرد، مدیر نباید هزینه مضاعف بر شهرستان تحمیل  کند، یک مدیر باید احساس مسئولیت داشته باشد و در محل کار حضور یابد.
 
وی در پایان البرز مرکزی و شهرک صنعتی شورمست را ظرفیت منطقه دانست و گفت: باید از این ظرفیت‌ها بهره برد، تعیین تکلیف واحدهای تعطیل شده شهرک صنعتی در دستور کار قرار دارد، وجود ظرفیت‌های بلاتکلیف به مردم آسیب میزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴