BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - مهدی مبینی: حسین رسولی پیگر ازدواج در بلاروس است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی مبینی: حسین رسولی پیگر ازدواج در بلاروس است

17 خرداد 1399 ساعت 22:00

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: حسین رسولی پیگیر کارهای ازدواج خود در بلاروس است و تا سه هفته آینده به کشور برمی‌گردد.



به گزارش بلاغ، حسین رسولی و بهنام شیری، دو پرتابگر دیسک ایران هستند که بهمن ماه سال ۱۳۹۸ به اردوی بلاروس اعزام شدند. اردوی این دو ورزشکار سه ماهه بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و لغو پروازهای بین‌المللی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شد. در این مدت رسولی بارها به شرایط خود در این کشور انتقاد کرد و خواستار رسیدگی بیشتر فدراسیون شد. پس از مدتی بالاخره شرایط بازگشت این دو ورزشکار فراهم شد و بهنام شیری یکشنبه، ۱۱ خرداد به کشور بازگشت اما خبری از حسین رسولی نبود.
مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه زمان بازگشت این دو ورزشکار از مینسک بلاروس به تهران یک شنبه یازدهم خردادماه بوده است، توضیح داد: این تاریخ از یک هفته قبل به آنها اعلام شده بود اما صبح روز پرواز مطلع شدم که حسین رسولی به دلیل مشکلات شخصی امکان بازگشت ندارد و بلافاصله پیگیری کردم، پدر این ورزشکار گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و آنها در جریان کامل قرار دارند و تا سه هفته آینده باز می گردد.
او افزود: در این مدت به عنوان مسئول فدراسیون نهایت همکاری و حمایت مادی و معنوی را از ورزشکاران در اردوی بلاروس داشتم و از همکاری‌های وزارت امور خارجه، سفارت ایران در بلاروس و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. این آمادگی را دارم که هر گونه همکاری را انجام دهم تا سه هفته آینده که بنا به گفته حسین رسولی و پدرش پیگیر امور ازدواج هستند، با اولین پرواز چارتر برگردد.
مبینی در مورد اردوی آمادگی حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتابگر دیسک ایران در بلاروس گفت: این دو ورزشکار در دوره مدیریت قبل به بلاروس اعزام شدند تا زیر نظر یک مربی اهل این کشور تمرینات خود را تا ٢٣ فروردین ماه که پایان تفاهم نامه آنها با سرپرست قبلی فدراسیون بوده است، ادامه دهند. در این مدت هر نوع همکاری که نیاز بود از طرف فدراسیون صورت گرفت تا جایی که در هفتم فروردین ماه مبلغ چهار هزار و ١٥٠ یورو و در مرحله بعد در اردیبهشت ماه نیز چهار هزار یورو به آنها پرداخت کردیم و حتی در نامه‌ای به فدراسیون بلاروس خواستار حضور این دو ورزشکار در مسابقه کسب سهمیه آن کشور شدیم که مورد موافقت قرار نگرفت و مسابقات نیز بدلیل شیوع کرونا لغو شد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اشاره به پایان تفاهم نامه برای اردوی آمادگی این دو ورزشکار که ٢٣ فروردین ماه بوده است، تصریح کرد: بعد از این زمان، چهار بار برای بلیت برگشت به تهران اقدام کردیم که متاسفانه بدلیل شیوع کرونا و نبود پرواز، بازگشت این ورزشکاران ممکن نشد،‌ با این حال به آنها تاکید کردم که بدلیل اولویت سلامتی، با مربی خود تمیرین نکنند. از طرفی سفارت ایران نیز نهایت همکاری را برای تغذیه آنها بعد از پایان تفاهم نامه به عمل آورد.
 


کد مطلب: 426646

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426646/مهدی-مبینی-حسین-رسولی-پیگر-ازدواج-بلاروس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com