کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حداقل سطح اشغال، برای ۳۰ درصد در اختیار ارتش در پادگان۰۶

17 خرداد 1399 ساعت 19:00

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در ۳۰ درصد محدوده پادگان ۰۶ که در اختیار ارتش قرار گرفته است حداقل سطح اشغال در نظر گرفته شده است.



به گزارش بلاغ، محمد اسلامی در آئین آغاز عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران گفت: اگر نگاه حاکم گذشته در خصوص این محدوده ادامه پیدا می‌کرد قطعا نمی‌توانستیم به جمع‌بندی امروز برسیم.
وی افزود: اینکه در این فضا به موجب قانون محیطی در اختیار داشته باشیم که برای ارائه خدمات به شهروندان در اختیار شهر قرار بگیرد قطعا حاصل جلسات و پیگیری‌های متعدد بود و امیدواریم این خدمات ارزشمند به شهروندان ارائه شود.
اسلامی ادامه داد: در ۳۰ درصدی که از این محدوده در اختیار ارتش قرار می‌گیرد حداقل سطح اشغال در نظر گرفته شده است تا در کنار بوستانی که احداث می‌شود بخش مورد استفاده ارتش نیز نقش آفرین باشد و به عنوان محیطی مسکونی و خدماتی در کنار این بوستان ارائه خدمات داشته باشد.
وی تاکید کرد: قطعا می‌توانیم این الگو را به عنوان الگویی موفق در کل کشور تسری دهیم. موضوع مهمی که در فرآیند مدیریت شهری نقش آفرین است.
وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش مهم کمیسیون‌های ماده ۵ در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: باید نقش این کمیسیون‌ها مورد توجه قرار گیرد. اگر توافق قبلی در خصوص این محدوده اجرایی می‌شد قطعا نمی‌توانستیم این خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و امکان ایجاد چنین فضایی میسر نبود.
وی تاکید کرد: بارگزاری یک میلیون و خرده‌ای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری نبوده و تا کنون موضوع این محدوده به این شورا نیامده بود و برای اولین بار این موضوع به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارجاع شد که تصمیم نهایی برای احداث این بوستان اتخاذ شد. امیدواریم این هدیه مبارک مردم عزیز تهران باشد. همچنین از فرماندهی معظم کل قوا و ارتش که این هدیه را به مردم تهران دادند قدردانی می‌کنیم.
 


کد مطلب: 426628

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426628/حداقل-سطح-اشغال-۳۰-درصد-اختیار-ارتش-پادگان۰۶

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com