کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ژرار هولیه: خوشحالم لیورپول بالاخره قهرمان لیگ برتر می‌شود

17 خرداد 1399 ساعت 18:00

سرمربی فرانسوی سابق لیورپول از قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به عنوان یک لحظه شیرین یاد کرد.



به گزارش بلاغ، به نقل از ساکرنت، بالاخره بعد از مدت‌ها لیورپول به قهرمانی نزدیک شده است و این تیم جام قهرمانی را به زودی به دست خواهد آورد.
ژرار هولیه، سرمربی فرانسوی سابق لیورپول با اشاره به موفقیت این تیم گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره لیورپول را قهرمان لیگ برتر انگلیس می بینیم. قهرمانی و کسب جام در دی.ان.ای باشگاه بزرگی چون لیورپول قرار دارد و این مساله که آنها در ۳۰ سال اخیر قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده بودند واقعا آزار دهنده بود. من در لیورپول مربیگری کردم و می دانم این سال‌ها چقدر برای هواداران تیم سخت گذشته است.
او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید به یورگن کلوپ تبریک گفت. او بیشترین نقش را در این قهرمانی داشته است. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تو حال لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می رساند که اهمیت زیادی دارد. کلوپ با این قهرمانی خودش را در تاریخ لیورپول جاودانه خواهد کرد.
فصل جاری لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع کرونا قرار است به زودی آغاز شود و لیورپول در صورت کسب دو برد دیگر قهرمان لیگ برتر می‌شود و در صورت امتیاز دادن سیتی، چه بسا شاگردان کلوپ زودتر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند.
 


کد مطلب: 426616

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426616/ژرار-هولیه-خوشحالم-لیورپول-بالاخره-قهرمان-لیگ-برتر-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com