تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۰۰
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان در لیگ حفظ شود اما متاسفانه پیام ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که اسپانسرها حاضر به تسویه آن نیستند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، یکی از تیم‌هایی که طی چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال به دلیل مشکلات مالی حاشیه‌ها فراوانی را به همراه داشته، تیم پیام خراسان است. این مشکلات تا جایی پیش رفت که در چند هفته پایانی دور گروهی فصل گذشته لیگ، تیم پیام از مسابقات لیگ کنار گذاشته شد.
با داغ شدن بازار نقل و انتقالات فصل جدید لیگ و بحث شروع مسابقات،‌ طبق برخی اخبار منتشر شده مسئولان ورزش مشهد و تیم پیام در تلاش هستند که بتواند بار دیگر در لیگ حضور پیدا کنند تا سهمیه این استان حفظ شود اما به دلیل بدهی‌های فراوانی که این باشگاه دارد، و تاکید فدراسیون به باشگاه‌ها برای تسویه بدهی‌های سال گذشته، نمی‌توان امید چندانی برای حضور این تیم در لیگ داشت.
جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم پیام گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ حفظ شود و مذاکرات ما برای ایجاد شرایط لازم جهت حضور در لیگ، همچنان ادامه دارد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و می‌توانم بگویم حضور یا عدم حضور پیام در لیگ ۵۰-۵۰ است.
او افزود: با همه این صحبت‌ها اما متاسفانه پیام بدهی‌های خیلی زیادی از سال‌های ۹۷ و ۹۸ دارد، حتی دو درصد قراردادهای سال گذشته را هم به هیات پرداخت نکرده است. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که طی دو سال گذشته با تیم مهرام کار کرده‌اند شاکی بوده و از پیام شکایت کرده‌اند. طبق گفته فدراسیون هم تیم‌ها برای حضور در لیگ باید بدهی‌های خود را تسویه کنند که با توجه به این موضوع،‌ کار برای پیام سخت است. 
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی در واکنش به این موضوع که با این اوصاف نمی‌توان به حضور پیام در لیگ امیدوار بود، توضیح داد: فدراسیون اعلام کرده است که ۱۲ تیم فصل قبل به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌اند اما همانطور که می‌دانید پیام در هفته‌های پایانی فصل گذشته از لیگ کنار گذاشته شد. متاسفانه پیام چیزی حدود ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که هیچ اسپانسری قبول نمی‌کند این مبلغ بدهی را که هیچ ارتباطی با آن ندارد پرداخت کند. با همه این صحبت‌ها ما امیدواریم که مشکلات حل شده واین تیم در لیگ باشد چون ما ذی نفع هستیم. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴