تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۲۶۵۹۵
در پی تخصیص بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تامین تجهیزات و خدمات پرداختی به منظور اطفای حریق جنگل‌ها، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: با وجود تخصیص اعتبارات جدید به سازمان جنگل‌ها ما همچنان ۲۰ میلیارد تومان به وزارت دفاع برای اطفای هوایی حریق بدهکار هستیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سرهنگ علی عباس‌نژاد در گفت و گو ، اظهار کرد: سازمان جنگل‌ها به جد پیگیر است که تمام افرادی را که در حین اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع کشور دچار آسیب می‌شوند، بیمه کند. از این‌رو ما در چارچوب بیمه‌های بی‌نام امور درمانی افراد آسیب دیده را پیگیری خواهیم کرد.
وی در ادامه ضمن اشاره به تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی به سازمان جنگل‌ها برای اطفای حریق گفت: از این ۱۵ میلیارد تومان، ۱۰ میلیارد اعتبار جاری سازمان برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی است بنابراین با درصدی از این اعتبار تجهیزات اطفای حریق خریداری می‌شود و به زودی برای استان‌ها ارسال خواهد شد. ۵ میلیارد مابقی نیز از ردیف اعتبارات ستاد مدیریت بحران برای اطفای هوایی حریق است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری افزود: وزارت دفاع ۳۰ میلیارد تومان به دلیل اطفای هوایی حریق طی سال‌های گذشته، از سازمان برنامه و بودجه و سازمان جنگل‌ها طلبکار بود. با اعتباری که اخیرا سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار داده است توانسته‌ایم در مجموع ۱۰ میلیارد تومان از این بدهی را پرداخت کنیم اما همچنان ۲۰ میلیارد تومان دیگر به وزارت دفاع بدهکار هستیم.
به گفته عباس‌نژاد مسئولان سازمان جنگل‌ها طی هفته جاری جلسه‌ای با وزارت دفاع خواهند داشت تا درباره مشکلات جاری برای اطفای هوایی حریق تصمیم‌گیری شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰